“Wymarzone. Zarezerwowane. Zrealizowane.” - Lufthansa promuje loty do Azji i na Bliski Wschód
Ruszyła nowa kampania reklamowa Lufthansy promująca siatkę połączeń do Azji i na Bliski Wschód. Oferta wspierana jest poprzez kampanię reklamową w prasie, radio, na nośnikach zewnętrznych i w internecie.
Lufthansa rozpoczęła w Polsce nową kampanię “Wymarzone. Zarezerwowane. Zrealizowane.” Przewoźnik przygotował specjalną ofertę cenową na połączenia z Polski do najpopularniejszych miast w Azji i na Bliskim Wschodzie. Ceny biletów w obie strony do miast w Azji rozpoczynają się od 2279 złotych, a na Bliski Wschód polecieć od 1429 złotych. Bilety w promocyjnych cenach mogą być rezerwowane do 17 października.
Kampania jest prowadzona w prasie (Gazeta Wyborcza, Dziennik Gazeta Prawna, Metro, Rzeczpospolita, Puls Biznesu, Polityka, Newsweek, Wprost, Forum, Uważam rze, Bloomberg Businessweek, Wysokie Obcasy), w internecie (Onet.pl, WP.pl, Gazeta.pl, Interia.pl, Filmweb.pl) oraz na nośnikach zewnętrznych w Warszawie, Katowicach i Rzeszowie. Spoty reklamowe emitowane będą także w wybranych ogólnopolskich i lokalnych stacjach radiowych (PR3, RMF FM, Radio Zet, Radio PiN).
Kreację przygotowała agencja Kolle Rebbe, natomiast za zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy MindShare Polska.
Dołącz do dyskusji: “Wymarzone. Zarezerwowane. Zrealizowane.” - Lufthansa promuje loty do Azji i na Bliski Wschód