Lufthansa startuje z loterią #SayYesToTheWorld, do wygrania bilety lotnicze
Linie lotnicze Lufthansa wystartowały z międzynarodową kampanią promocyjną "Powiedz światu tak", której głównym elementem jest loteria promocyjna.
W ramach loterii zarejestrowani uczestnicy mogą wygrać bilety na rejsy Lufthansy. Może w niej wziąć udział każdy, kto na stronie promocji Yes The World wybierze miejsce wirtualnym globie, które chciałby odkryć.
Główną nagrodą są dwa bilety na rejs powrotny z międzykontynentalnej siatki połączeń przewoźnika w klasie biznes, a drugą nagrodą w klasie ekonomicznej. Zdobywcy trzeciego i czwartego miejsca otrzymają po dwa bilety na rejs na trasach europejskich w dwie strony w klasie ekonomicznej.
Akcja trwa do 15 kwietnia, a lista zwycięzców podana w maju.
Lufthansa zainstalowała także w ramach kampanii fotele samolotowe w publicznych przestrzeniach w Monachium, Szanghaju i Nowym Jorku i zadała przechodniom siadających w fotelach pytanie “Dlaczego kochasz świat?”.
Kampania wystartowała w ramach ostatniego odświeżenia brandingu marki. Działania przygotowały Kolle Rebbe (koncepcja kreatywna), DDB (digital) i Mindshare (planowanie mediów).
Dołącz do dyskusji: Lufthansa startuje z loterią #SayYesToTheWorld, do wygrania bilety lotnicze