„Wyłącz ciszę - odkręć schemat” - imprezowy street art w kampanii piwa Desperados (wideo)
Nowa kampania reklamowa piwa Desperados (produkowanego przez Grupę Żywiec) pod hasłem „Way of the Desperados” jest utrzymana w charakterystycznej dla marki stylistyce imprezowej. Akcję przygotowały i realizują firmy W+K Amsterdam, Good, K2, Media Vest i Roots PR.
Kreacja kampanii „Way of the Desperados” jest inspirowana street artem i miejskimi trendami. Reklamy mają pokazywać, jak walczyć z rutyną, łamać konwencje i żyć według własnych zasad. Pojawiają się w nich slogany takie jak „Wyłącz ciszę - odkręć schemat”, „Wyłam się” czy „Zasady nie obowiązują”.
Taki przekaz ma do dotychczasowego imprezowego wizerunku marki Desperados dodać elementy związane z lifestylem.
Akcja reklamowa jest prowadzona od 6 kwietnia w telewizji (kanały ogólne i tematyczne), internecie (także mobilnym), prasie, na outdoorze oraz w punktach sprzedaży.
Globalną kreacją reklam zajęła się agencja W+K Amsterdam, a ich adaptacją na polski rynek - agencja Good. Za działania w internecie odpowiada agencja K2, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Media Vest, a za działania PR - agencja Roots PR.
Dołącz do dyskusji: „Wyłącz ciszę - odkręć schemat” - imprezowy street art w kampanii piwa Desperados (wideo)