Wydanie "Polityki" o wybuchu II wojny światowej wsparte kampanią
12 sierpnia ukaże się wydanie specjalne "Polityki" poświęconewybuchowi II wojny światowej. Będzie mu towarzyszyć kampaniareklamowa.
Wydanie specjalne Polityki "1939. Jak rozpętała się IIWojna Światowa" ukaże się 12 sierpnia jednocześnie zregularnym numerem tego tygodnika. Będzie zawierać artykuły natemat przyczyn rozpadu Europy powersalskiej, bilansu 1939 orazsylwetki strategów i kalendarium wydarzeń. 130-stronicoweczasopismo będzie kosztować 15,99 zł.
Wydanie będzie wspierać od 12 sierpnia kampania reklamowa wtelewizji (TVN 24, Discovery Channel i Discovery World), radiu(Program III Polskiego Radia, Radio PIN, Radio TOK FM), prasie(Rzeczpospolita, Polityka, Forum) i internecie (Wirtualna Polska iGazeta.pl). Kreację reklamy telewizyjnej przygotowała agencja AdahAdvertising, a czasy antenowe zakupił dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Wydanie "Polityki" o wybuchu II wojny światowej wsparte kampanią