SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wszystkie pisma młodzieżowe ze spadkiem sprzedaży. „Bravo” liderem

W listopadzie 2013 roku wszystkie magazyny młodzieżowe zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił będący liderem magazyn „Bravo”. Z trzeciego na drugie miejsce awansował „Fun Club”, który wyprzedził „Bravo Girl”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w listopadzie 2013 roku wyniosła 119 154 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2012 roku pismo to zanotowało największy spadek w zestawieniu, wynoszący 21,58 proc.

Na drugie miejsce z trzeciego awansował magazyn „Fun Club” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie jednak zmniejszyła się o 0,52 proc. do poziomu 71 695 egz.

Z kolei na ostatnią lokata podium spadł, również wydawany przez Wydawnictwo Bauer, miesięcznik „Bravo Girl”. Jego wynik zmalał w ciągu roku o 18,70 proc. do 65 307 egz.

Natomiast czwarte miejsce zajął „Twist” (Wydawnictwo Bauer). Sprzedaż ogółem tego magazynu spadła o 14,54 proc. i wyniosła 58 568 egz.

Wirtualnemedia.pl

listopad

ZKDP

2013

2012

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Bravo

119 154

151 953

Fun Club

71 695

72 073

Bravo Girl

65 307

80 327

Twist

58 568

68 532


W listopadzie 2013 roku w porównaniu do października 2013 roku jedynym wzrostem sprzedaży ogółem (o 16,20 proc.) pochwalić się mógł „Twist”.  Natomiast również i tutaj najwięcej straciło „Bravo” - było to 3,71 proc.

Wirtualnemedia.pl

2013

ZKDP

listopad

październik

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Bravo

119 154

123 742

Fun Club

71 695

73 622

Bravo Girl

65 307

66 489

Twist

58 568

50 403

 

 

 

Dołącz do dyskusji: Wszystkie pisma młodzieżowe ze spadkiem sprzedaży. „Bravo” liderem

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
wew
jakim trzeba być debilem żeby czytać bravo ???
0 0
odpowiedź
User
Kto wykańcza dziennikarstwo?
Czyżby polska młodzież zmądrzała i nie chce wydawać kasi na taki szjas?
0 0
odpowiedź
User
:P
Odezwali sie czytajacy na kielku Financial Timesa. :)

No i nie wiem czy nie chca wydawac Kasi :P

Ogolnie mlodziez coraz mniej i coraz mniej chetnie czyta. I nie mowcie, ze "czytaja w necie", bo przelecenie wzrokiem po paru newsach - i to zwykle bez zrozumienia - to naprawde nie jest czytanie. Dzieciaki przestaja ROZUMIEC czytany tekst. I to jest problem.
0 0
odpowiedź