„Wszyscy na miejsca!” - „Toy Story 3” reklamuje Peugeota 5008
W kinach i internecie ruszyła kampania reklamowa samochodu Peugeot 5008. Akcja pod hasłem „Wszyscy na miejsca!” nawiązuje do filmu „Toy Story 3”.
Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa nowego modelu Peugeot 5008 podkreśla jego rodzinny wizerunek. W przekazach wykorzystywanych w tej akcji występują animowani bohaterowie filmu „Toy Story 3”. Działania reklamowe wspierają promocję, w ramach której każdy, kto w salonie Peugeota opisze swoje wrażenia związane z modelem 5008, będzie miał szansę wygrać rodzinny wyjazd do parku Tropical Island lub weekend z tym samochodem.
Akcja reklamowa obejmuje kina (spoty i materiały POS w kinach sieci Cinema City i Multikino) oraz internet (konkurs na profilu Peugeot Polska w serwisie Facebook).
Spoty wykorzystywane w tej kampanii – podobnie jak sama promocja zaplanowanej do połowy lipca – przygotowała agencja Euro RSCG, a strategię i koncepcję komunikacyjną opracowała agencja Brand Support.
Dołącz do dyskusji: „Wszyscy na miejsca!” - „Toy Story 3” reklamuje Peugeota 5008