Wrangler przekonuje, że "jesteśmy zwierzętami"
Rozpoczyna się właśnie kilkusezonowa kampania reklamowa markiWrangler obejmująca całą Europę. Producent spodni na plakatachopatrzonych hasłem "Jesteśmy zwierzętami" odwołuje się doinstynktów i emocji odbiorców.
W rozpoczynającej się kampanii marki Wrangler przedstawionezostają najbardziej elementarne potrzeby ludzkie, takie jakjedzenie, picie, kontakty fizyczne i przetrwanie. Koncern chce wten sposób przypomnieć wszystkim, że mimo postępu technologicznegoi cywilizacyjnego nadal bardziej niż czymkolwiek jesteśmyzwierzętami, a także podkreślić swoje instynktowne podejście dodżinsu. Wolność i wspólnota przekazywane w kampanii mają promowaćnowe fasony dzwonów Wrangler.
Zdjęcia do kampanii prasowo-internetowej zrealizowano wdziewiczym lesie położonym w amerykańskim stanie New Jersey. Brałow nich udział 13 modelek i modeli, których poddano rygorystycznymwarunkom, żeby podczas pozowania porzucili aktorską manierę iujawnili swoją prawdziwą zwierzęcą naturę. Obejmująca całą Europęprzez trzy najbliższe sezony akcja została przygotowana i będziezrealizowana przez francuską agencję reklamową FFL Paris, którawygrała pod koniec ubiegłego roku przetarg na zarządzanie obsługąmarki Wrangler.
Kampania na szerszą skalę będzie prowadzona w Wielkiej Brytanii,Niemczech, Francji i Włoszech, gdzie oprócz internetu i prasyobejmie outdoor. W Polsce natomiast obejmie sieć, gazety iczasopisma oraz - w formie POS-ów - sklepy odzieżowe. Większegorozmachu akcja nabierze w naszym kraju w przyszłym roku, kiedy narynek wprowadzona zostanie pierwsza kolekcja marki Wranglerstworzona w duchu hasła "Jesteśmy zwierzętami".
Dołącz do dyskusji: Wrangler przekonuje, że "jesteśmy zwierzętami"