„Born Ready” i Ekskluzywny Menel w międzynarodowej kampanii odzieży Wrangler (wideo)
Na najważniejszych rynkach europejskich startuje kampania reklamująca pod hasłem „Born Ready” nową kolekcję marki odzieżowej Wrangler (produkowanej przez VF Corporation). Jednym z bohaterów akcji jest bloger modowy Kamil Pawelski znany jako Ekskluzywny Menel.
Kampania ma inspirować odbiorców do zrywania z codzienną rutyną, aktywnego spędzania czasu w swoim stylu oraz uciekania co jakiś czas od zgiełku miasta. Pomocne w tym mają być ubrania Wrangler z nowej kolekcji Ready, wyprodukowane z wodoodpornej tkaniny Rain Ready i utrzymującego ciepło materiału Cold Ready.
- Filozofia „Born Ready” wpisuje się w wartości marki i przesłanie, które ma towarzyszyć całej kolekcji: dobrze wyglądać i ciężko pracować. Wrangler tworzy ubrania dla dynamicznych młodych ludzi, definiując ich styl i dając komfort bycia gotowym na każdą ewentualność - komentuje Ilaria Pasquinelli, dyrektor ds. marketingu marki Wrangler w Europie.
Akcja zaczyna się od spotu, w którym grupa młodych osób wyjeżdża z miasta, by odpocząć na łonie natury, lecz plany krzyżuje im ulewna burza. Są jednak przygotowani na taką ewentualność, ponieważ mają na sobie ubrania Rain Ready i Cold Ready.
Głównym bohaterem kampanii jest podróżnik i bloger Alastair Humphreys, który w serii klipów przedstawi wskazówki, jak przygotować się do codziennej przygody. W wideoprojekcie wystąpią też polski bloger lifestylowy Kamil Pawelski (autor bloga Ekskluzywny Menel) oraz niemiecki aktor i prezenter Jochen Schropp, którzy pokażą, że aby przeżyć coś nowego, wystarczy tylko wyjechać za miasto.
Na potrzeby akcji przygotowano interaktywne mapy o nazwie Born Ready Adventures ze wskazówkami dotyczącymi ciekawych miejsc i atrakcji w Londynie, Manchesterze i Edynburgu, a także głównych miastach w Niemczech i Polsce. Użytkownicy mogą zawęzić wyniki wyszukiwania, wybierając rodzaje przygód, które ich interesują. Mogą również dzielić się swoimi przygodami na mapie i walczyć o nagrody.
Działania będą prowadzone na kluczowych dla Wranglera rynkach europejskich: Wielkiej Brytanii, Niemczech, Polsce, Włoszech i Hiszpanii. Obejmą internet, kina, outdoor, prasę oraz aktywności public relations.
Kreację kampanii przygotowała agencja We Are Pi. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum Polska przy współpracy z Carat Germany.
Dołącz do dyskusji: „Born Ready” i Ekskluzywny Menel w międzynarodowej kampanii odzieży Wrangler (wideo)