Wojciech Kowalczyk w radzie nadzorczej IAB Polska
Wojciech Kowalczyk, zastępca dyrektora ds. produktu i internetu w Telewizji Polskiej, został nowym członkiem rady nadzorczej IAB Polska. Poprzednio z ramienia TVP w radzie był Marcin Gudowicz.
Kowalczyk pracuje w Telewizji Polskiej od lutego ub.r. Przedtem odpowiadał za przychody reklamowe oraz marketing stacji Moden Times Group w Polsce. W latach 2006-2015 zajmował się marketingiem i badaniami w firmie Atmedia, pełniąc funkcję m.in. dyrektora marketingu. Wcześniej był związany z domem mediowym Optimum Media OMD.
Rada nadzorcza IAB Polska składa się z przedstawicieli członków zwyczajnych związku, którzy w ten sposób sprawują nad nim kontrolę i wpływają na jego strategię. Poprzednio z ramienia TVP w radzie był Marcin Gudowicz, który wiosną ub.r. zakończył pracę jako dyrektor biura reklamy nadawcy.
Obecnie przewodniczącą rady nadzorczej IAB Polska jest Joanna Pawlak (Grupa Wirtualna Polska), a wiceprzewodniczącymi - Anna Sakowicz (SMG) i Teresa Wierzbowska (Redefine), pozostali członkowie to Dariusz Bąk (Gremi Business Communication), Robert Biegaj (Interia.pl), Marcin Skowroński (Grupa Allegro ), Tomasz Rzepniewski (MEC Global), Mariusz Wąsiński (Media Impact Polska) oraz Maciej Wicha (Agora).
Dołącz do dyskusji: Wojciech Kowalczyk w radzie nadzorczej IAB Polska