Właściciel Gry-Online kupuje GetHero
Niemiecki oddział grupy medialnej Webedia Group przejmuje 100 proc. udziałów agencji influencer marketingu GetHero. Wartość transakcji nie została podana. Do Webedia należy także firma Gry-Online.
Na mocy podpisanej umowy, GetHero pozostanie osobnym podmiotem z niezmienioną strukturą organizacyjną i będzie dalej działać pod własną marką. Niezmieniony pozostanie też zarząd, w którym zasiadają obecnie Tobiasz Wybraniec i Paweł Kowalczyk.
- Inwestujemy nie tylko w agencję, która odnosi wiele sukcesów, ale także w firmę o dużym potencjale innowacyjnym - komentuje Marc-Andreas Albert, CEO Webedia Germany i prezes zarządu Webedia Poland.
Dzięki włączeniu do międzynarodowej grupy, GetHero uzyska dostęp do wiedzy i dobrych praktyk wypracowanych na wielu rynkach, a także będzie zacieśniać współpracę z portalem gry-online.pl, który od ubiegłego roku jest w rękach Webedia. Grupa w lipcu 2017 roku kupiła spółkę Gry-OnLine, do której należą m.in. serwisy Gry-OnLine.pl, Gamepressure.com i TVgry.pl.
- Widzimy ogromny potencjał synergii między nami a Webedią. Nasi twórcy uzyskają dostęp do globalnych budżetów marketingowych, a my będziemy mogli uczyć się na doświadczeniach grupy - mówi prezes GetHero, Tobiasz Wybraniec.
Wartość transakcji nie została ujawniona.
GetHero specjalizuje się w influencer marketingu, zrzesza ponad 100 twórców, którzy łącznie gromadzą na YouTube około 35 milionów subskrybentów. Firma rozwija także sieć influencerów działających na platformie wideo TikTok.
Webedia to francuska grupa medialna i technologiczna specjalizująca się w branży rozrywki. Firma działa od 2007 roku głównie we Francji, Niemczech i Hiszpanii, ale jest obecna również w Turcji, Arabii Saudyjskiej oraz Ameryce Północnej i Południowej. Webedia obecnie posiada ponad 40 serwisów internetowych, działa również w branży influencer marketingu - jest właścicielem sieci twórców TalentWeb.
Dołącz do dyskusji: Właściciel Gry-Online kupuje GetHero