SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wiosenna oferta TVN Media dla klientów w formie wideo, rabaty okresowe na maj

Biuro reklamy TVN Media udostępnia reklamodawcom swoją wiosenną ofertę reklamową w formie wideo. Wprowadzono też tzw. dodatkowe rabaty okresowe dla emisji reklam realizowanych w maju br.

TVN Media, w związku z epidemią koronawirusa, od połowy marca br. pracuje zdalnie. Bezpośrednie spotkania z klientami i partnerami biznesowymi zastąpiono wideokonferencjami. Teraz dodatkowo zaproponowano klientom prezentację wiosennej oferty reklamowej w formie wideo.

- Rozprzestrzenianie się wirusa w Polsce przypadło na moment, w którym prowadziliśmy bardzo intensywne działania,  odbywając spotkania promujące wiosenną ofertę TVN Media. Naturalnym była dla nas zmiana formuły na taką, która pomimo pracy zdalnej umożliwi naszym klientom i partnerom dostęp do materiałów i poznanie produktów oraz najnowszych rozwiązań komunikacyjnych, jakie oferujemy. Jest to szczególnie ważne w obecnym, niełatwym dla marketerów czasie. Dlatego podjęliśmy decyzję o nagraniu prezentacji TVN Media i udostępnieniu jej streamu wszystkim naszym klientom - mówi Marcin Idzik, dyrektor sprzedaży biura reklamy TVN Media.

W filmie przedstawiono strategię uwzględniającą zmieniające się potrzeby reklamodawców i nowe sposoby konsumpcji treści. Zawiera on również część poświęconą ofercie produktowo-kontentowej TVN Discovery Polska oraz grup partnerskich Premium TV i Premium Digital, jak również nagranie dotyczące dostępnych rozwiązań kontentowych.

- Przenosimy w tych trudnych czasach do świata cyfrowego całe nasze „normalne" życie. W praktyce każdy jego obszar.  Tak prywatny jak i zawodowy. Każdy z nas ma z pewnością wcześniejsze doświadczenia z home office, ale niewiele osób przed pandemią pracowało z domów na pełen etat. Kluczową sprawą oprócz technologii stała się więc możliwość bezproblemowego kontaktu z kluczowymi partnerami. Kontaktu opartego o dyspozycyjność ludzi i bieżącego dostępu do ofert handlowych. TVN Media przyzwyczaił nas już do pionierskiego podejścia do wielu zagadnień. Nie dziwi nas więc to, że również w czasach COVID-19 możemy liczyć na pełen profesjonalizm ze strony biura reklamy. Przykładem jest m.in. sposób przedstawienia strategiczno-produktowej oferty współpracy. Zarówno od strony technicznej jak i merytorycznej nie mamy żadnych zastrzeżeń, a poziom spersonalizowania oferty pozwala nam bez wielu wątpliwości rekomendować propozycje naszym Klientom. Także od strony czysto ludzkiej, dostępność w przypadku dodatkowych pytań nie budzi naszych zastrzeżeń - mówi Maciej Niepsuj, buying director w MullenLowe MediaHub.

Okresowe rabaty zachętą do zakupu emisji

Biuro Reklamy TVN Media przewiduje kontynuację tej formy komunikacji z rynkiem. Jest w trakcie przygotowywania kolejnych materiałów, które zostaną udostępnione klientom poprzez platformę on-line w formie streamów, nagrań dotyczących planów programowych oraz case studies w formie video.

Dodatkowo TVN Media wprowadziło też tzw. rabaty okresowe dla emisji realizowanych w maju br. W segmencie TVN to rabat w wysokości do 10 proc. oraz w segmencie Premium TV w wysokości do 15 proc..

Dołącz do dyskusji: Wiosenna oferta TVN Media dla klientów w formie wideo, rabaty okresowe na maj

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl