Wielmożny Igor, 10minutspokoju, LoJournal i Ciocia Liestyle reklamują Purinę
Ruszyła kampania psich przekąsek Purina Adventuros, którą wspólnie przygotowała sieć partnerska TalentMedia i dom mediowy Wavemaker. W działaniach biorą udział influencerzy - Wielmożny Igor, 10minutspokoju, LoJournal i Ciocia Liestyle.
W ramach kampanii zaangażowani influencerzy przygotują na swoich kanałach dedykowane filmy. Pokazują relacje z mini-przygód, które zorganizowali dla swoich psów. Kampania potrwa do sierpnia.
Swój film opublikowała już twórczyni kanału 10minutspokoju.
Działania promocyjne zostaną wsparte konkursem dla widzów – „Moja przygoda z Adventuros”. Zadaniem konkursowym będzie opublikowanie zdjęcia na Instagramie nawiązującego do hasła konkursu z odpowiednimi hashtagami. Autor najlepszego zdjęcia wygra wyjazd dla 2 osób z psem. Pozostali uczestnicy będą mogli wygrać nagrody produktowe.
W kampanii wezmą udział także blogerzy i twórcy z Instagramu.
Za przygotowanie strategii, koordynację i produkcję odpowiada dom mediowy Wavemaker wspólnie z TalentMedia, za zakup mediów Wavemaker.
Dołącz do dyskusji: Wielmożny Igor, 10minutspokoju, LoJournal i Ciocia Liestyle reklamują Purinę
ch... mnie jakaś ciocia basia.. o co tu kaman??