„Wielkie możliwości w doskonałej formie” reklamują Samsung Crystal Blue (wideo)
W telewizji, prasie, internecie i punktach sprzedaży ruszyła kampania reklamowa pralek Samsung Crystal Blue. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Wielkie możliwości w doskonałej formie”, przygotowały firmy Cheil Polska i Starcom.
Kampania pralek Samsung Crystal Blue przekonuje, że mają one piękną, gładką linią designu, wyjątkowe drzwi o granatowym odcieniu, a model WW9000 został wyposażony też w innowacyjną technologię automatycznego dozowania detergentu oraz funkcjonalny, dotykowy wyświetlacz LCD, który ułatwia sterowanie.
Akcję rozpoczęła odsłona teaserowa.
Działania są prowadzone w telewizji (TVN, Polsat, Discovery i TLC), internecie, prasie („Elle”, „Viva!”, „Grazia”, „Elle Deco”) oraz punktach sprzedaży (materiały POS). Potrwają do końca maja.
Pralki Samsung Crystal Blue po raz pierwszy w Polsce zostały zaprezentowane na targach FashionPhilosophy Fashion Week Poland w Łodzi. Za stworzenie komunikacji wizerunkowej, logotypu oraz obsługę strefy wystawienniczej podczas wydarzenia odpowiadała agrncja Cheil Polska.
Kreację kampanii przygotowała agencja Cheil Polska, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: „Wielkie możliwości w doskonałej formie” reklamują Samsung Crystal Blue (wideo)