Wieczorynka Polsatu przegrywa z konkurencją
Emitowany w soboty i niedziele serial animowany "Kudłaty i Scooby-Doo na tropie" po trzech odcinkach ma średnio 1, 78 mln widzów.Polsat jest w paśmie emisji wieczorynki dopiero czwarty.
Serial ma 10,85 proc. udziału w rynku, zaś w grupie komercyjnej12,35 proc. udziału - wynika z danych AGB Nielsen Media Reseach dlaWirtualnemedia.pl
Data | AMR | SHR% | SHR% (16-49 |
08-03-2009 | 1940396 | 11,38% | 12,70% |
07-03-2009 | 1635470 | 10,71% | 12,69% |
01-03-2009 | 1790710 | 10,47% | 11,71% |
średnio | 1788043 | 10,85% | 12,35% |
Liderem w tym paśmie jest Jedynka z 4,76 mln widzów i 28,69proc. udziału w rynku ("Wiadomości"). Druga pozycja przypada TVP2,emitującej "Fort Boyard" oraz "Tak to leciało"(3,05 mln widzów,18,45 udziału w rynku). Trzecie miejsce ma TVN (2,71 mln widzóworaz 16,49 proc. udziału).
Prezentowana na antenie Polsatu transza serialu "Scooby-Doo"pochodzi z 2006 roku. Wyprodukowana w studiu Warner Bros. jestostatnią produkcją, przy której miał udział Joseph Barbera.
Polsat
Dołącz do dyskusji: Wieczorynka Polsatu przegrywa z konkurencją