„więcejpolski” i historyczne postaci w wizerunkowej kampanii sklepów Piotr i Paweł
Sieć sklepów Piotr i Paweł, która od wielu miesięcy boryka się z kłopotami finansowymi, rusza z nową kampanią reklamową. Chce nią zakomunikować, że firma była, jest i będzie wciąż na rynku
Nowa kampania marketingowa sklepów Piotr i Paweł będzie nawiązywać z jednej strony do 100-lecia odzyskania przez Polskę niepodległości, z drugiej do rogali świętomarcińskich.
Działania reklamowe sieci Piotr i Paweł, które właśnie startują prowadzone są pod hasłem „ Nasz Świętomarciński więcejpolski" . Akcją tą firma podkreśla, że sprzedaje ponad 25 proc. ogólnej produkcji certyfikowanych rogali świętomarcińskich.
Marek Mietka, prezes sieci mówi, że rozpoczęta kampania jest potwierdzeniem złożonych przez firmę deklaracji na temat zmian i restrukturyzacji. Tłumaczy też, że akcja ma poinformować klientów, że siec Piotr i Paweł „była, jest i będzie”.
W ramach kampanii w kilku miastach, m.in. w Poznaniu, Bydgoszczy, Warszawie, Radomiu i Rzeszowie pojawią się billboardy nawiązujące do postaci historycznych i głównego bohatera kampanii, czyli rogala świętomarcińskiego.
Najistotniejsze w kreacji ma być hasło „więcejpolski”, które oznacza, że rogal jest nie tylko lokalnym, wielkopolskim specjałem, ale przede wszystkim kulinarnym elementem polskiego dziedzictwa.
Wkrótce ma ruszyć nowy program lojalnościowy dla klientów sklepów Piotr i Paweł. Zaplanowano także otwarcie nowego wzorcowego sklepu sieci w Poznaniu.
## NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wlasciciel-biedronki-kupuje-siec-piotr-i-pawel ##
Sieć sklepów Piotr i Paweł od wielu miesięcy boryka się z problemami finansowymi. Na początku października zamknięto 9 sklepów, kilka dni wcześniej pięć innych placówek przejęła Biedronka (Jeronimo Martins Polska), w ostatnich dniach października dwa sklepy tej sieci przejął z kolei Carrefour.
Dołącz do dyskusji: „więcejpolski” i historyczne postaci w wizerunkowej kampanii sklepów Piotr i Paweł