Wellman i Okrasa w reklamowym talk show Lidla w TVP1 ugoszczą celebrytów (wideo)
Kampania dyskontów Lidl z udziałem Doroty Wellman i Karola Okrasy będzie mieć formę cotygodniowego talk-show „Dorota, Karol i Goście” z udziałem m.in. innych znanych osób, które wystąpią też w osobnych reklamach. Mini program będzie emitowany na KuchniaLidla.pl i w TVP1.
Lidl Polska od połowy sierpnia zapowiadał nowy etap swojej komunikacji reklamowej, po tym jak zakończył trzyletnią kampanię opartą na pojedynku kulinarnym Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy. Najpierw w reklamach teaserowych pojawiła się nieudolnie gotująca Dorota Wellman, a tydzień później - Karol Okrasa bez powodzenia próbujący pracować jako dziennikarz.
W czwartek startuje właściwa odsłona akcji. Będzie mieć konwencję mini talk show „Dorota, Karol i Goście”, w którym Wellman i Okrasa będą rozmawiać o gotowaniu i zwyczajach z tym związanych z gwiazdami oraz zwykłymi ludźmi interesującymi się kulinariami. Kolejne odcinki, trwające 3,5 minuty, będą udostępniane w piątek przed południem w serwisie KuchniaLidla.pl, a w weekend emitowane dwa razy w TVP1: w soboty o godz. 17:15 i w niedziele ok. godz. 19:50. W najbliższych odcinkach pojawią się Elisabeth Duda, Anna Mucha, Stefano Terrazzino, Borys Szyc i Teo Vafidis. Pierwszy zostanie udostępniony 11 września, przez najbliższe półtora tygodnia będą pokazywane zapowiadające to reklamy.
Ponadto gwiazda goszcząca u Wellman i Okrasy przez kolejny tydzień będzie występować w osobnych reklama prezentujących potrawy i produkty dostępne wtedy w Lidlu w promocyjnej ofercie. Na KuchniaLidla.pl pojawią się natomiast klipy, przede wszystkim z udziałem Karola Okrasy, pokazujące, jak przygotowywać różne dania, o których była mowa w talk show „Dorota, Karol i Goście”.
- Zamierzamy nadal inspirować do poszukiwania nowych rozwiązań i kreatywnych pomysłów w kuchni. Chcemy też pokazać, że gotowanie to nie tylko pasja do samego gotowania - to także fantastyczny sposób na spędzenie czasu z innymi, na rozmowę z bliskimi czy po prostu świetną zabawę w otoczeniu rodziny i przyjaciół. Dlatego właśnie Dorota i Karol będą nie tylko wspólnie gotować, ale i zapraszać do tego wielu różnych gości - opisała Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska.
Cała kampania oprócz telewizji i internetu będzie też obejmować prasę, outdoor i radio. Za kreację i produkcję reklam odpowiada GPD Agency, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MediaCom Warszawa.
Lidl Polska nie ujawnia, jak długo potrwa nowy cykl reklam (poprzednią kampanię z pojedynkiem kulinarnym Okrasy i Brodnickiego zaplanowano pierwotnie na rok, a potem przedłużano o dwa kolejne). - Dajmy nowej kampanii czas, żeby się rozwinęła - powiedziała jedynie Anna Biskup.
Przedstawiciele Lidla nie ukrywali, że sukces poprzedniej kampanii sprawił, że zdecydowali się na nową akcję w takiej postaci. - Nie bylibyśmy tutaj dzisiaj, gdyby nie trzy lata wspaniałej współpracy ze znakomitymi kucharzami: Karolem i Pascalem, którzy tchnęli bardzo dużo inspiracji, świeżości i kreatywności na polskie stoły - stwierdził Filip Fiedorow, dyrektor marketingu w firmie. - Tamta kampania zrobiła na mnie duże wrażenie. To był jeden z powodów, dla których zdecydowałam się przyjąć propozycję udziału w tych reklamach - dodała Dorota Wellman.
Format kampanii z rywalizującymi kucharzami został w ostatnich latach zaadaptowany na kilku innych rynkach z Europy Środkowo-Wschodniej, na których jest obecna sieć Lidl. Koncepcja nowej akcji to autorski pomysł Lidla Polska i GPD Agency.
W pierwszej połowie br. cennikowe wydatki reklamowe Lidl Polska w mediach pozainternetowych wyniosły 252,8 mln zł, o 7,6 proc. więcej niż rok wcześniej (według Kantar Media - zobacz szczegółowe wyniki czołowych reklamodawców). W lipcu br. serwis Lidl.pl odwiedziło 2,55 mln użytkowników, a KuchniaLidla.pl - 409,7 tys. (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).
Dołącz do dyskusji: Wellman i Okrasa w reklamowym talk show Lidla w TVP1 ugoszczą celebrytów (wideo)