„Warzymy Tyskie na Fest!” w kampanii BeerFestu (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamująca BeerFest, piwną biesiadę organizowaną przez Kompanię Piwowarską, producenta piwa Tyskie. Akcję, pod hasłem „Warzymy Tyskie na Fest!”, przygotowały firmy Storystore.is, Xantus, Tequila, MEC i Q&ACommunications.

W telewizyjnym spocie reklamowym odliczane są dni do 30 sierpnia, gdy rozpocznie się dwudniowy BeerFest. - Każdego dnia emitowana będzie inna odsłona reklamy, informująca, ile dni zostało jeszcze do BeerFestu i na jakim etapie warzenia jest obecnie Tyskie. Tym samym spot ma również wymiar edukacyjny - przeprowadza widza przez wszystkie etapy powstawania piwa: warzenie, fermentację, leżakowanie, rozlew - opisuje Marek Marcinkiewicz, starszy kierownik marki Tyskie.
BeerFest odbędzie się 30 i 31 sierpnia w Chorzowie. W trakcie imprezy zaplanowano gry i zabawy nawiązujące do tradycji i codziennego funkcjonowania Tyskich Browarów Książęcych. Odbędą się również koncerty muzyczne (wystąpią m.in. L.U.C., Poluzjanci, Indios Bravos i Kabaret 44) oraz kabaretowe (m.in. Łowcy.B, Smile, Kabaret Młodych Panów).
Kreacją reklamy telewizyjnej zajęła się firma Storystore.is oraz Kuba Michalczuk, a postprodukcją - studio Xantus. Aktywności w internecie i BTL-u realizuje agencja Tequila, działania PR prowadzi agencja Q&ACommunications, a media kupił dom mediowy MEC.
Dołącz do dyskusji: „Warzymy Tyskie na Fest!” w kampanii BeerFestu (wideo)