SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Warszawa zatrudni agencję reklamową do wielomiesięcznej współpracy

Władze Warszawy chcą zatrudnić agencję reklamową, która zajmie się dla nich kampaniami miasta w prasie, radiu, internecie i na outdoorze do listopada 2016 roku.

Zaplanowane przez stołeczny magistrat działania będą obejmować prasę bezpłatną na terenie Warszawy, lokalne dzienniki, tygodniki opinii, prasę kolorową dla kobiet i mężczyzn, stacje radiowe, serwisy internetowe (m.in. z sieci Google Display Network). W zakresie reklamy zewnętrznej obejmą z kolei głównie billboardy, nośniki digital signage w klubach fitness i ekrany bankomatów.

Na obecnym etapie nie określono, co konkretnie będzie reklamowane w kampaniach. Przetarg władz miasta, w którym zostanie wybrana agencja (bądź kilka), będzie prowadzony do 21 lipca br.

W efekcie wygranego właśnie przetargu mediową obsługą kampanii reklamowych Warszawy w najbliższych miesiącach zajmie się Mastermind Media (więcej o tym).

Dołącz do dyskusji: Warszawa zatrudni agencję reklamową do wielomiesięcznej współpracy

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
olo
nigdy nie rozumialem po co
reklamowac miasto w tym miescie,
jest kasa do wydania ? i wziecia ?
miasto reklamuje sie w innych regionach,
a Warszawe to chyba w Dallas, albo NY,
chyba,ze chodzi o bezplatne gazetki
z ogloszeniami drobnymi i sklepow
rozdawane na skrzyzowaniach
odpowiedź
User
klikacz
Rozumiem ze po wybraniu namaszczonej agencji zostana zlikwidowane wszelki biura promocji marketingu dialogu i temu podobne? Fo tego czesc stoleczna estrada i biuro kultury powinno miec redukcje zatrudnienia. Wowczas takie dzialania maja sens finansowy.
odpowiedź
User
kisia
zgadza się, ciekawe jak taki wybór wpłynie na redukcję zatrudnienia w m.st.Warszawa
odpowiedź