SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Vogue” goni reklamowo „Twój Styl”. Tylko „Przyjaciółka” ze spadkiem (Top10)

Cennikowe wydatki na reklamę w magazynach wzrosły przez dziesięć miesięcy br. o blisko 15 proc. Imponujące wzrosty reklamowych wpływów odnotowały w tym okresie „Zwierciadło” i „Vogue”. Ten drugi tytuł wskoczył na pozycję reklamowego wicelidera wśród magazynów doganiając „Twój Styl”.

Od stycznia do października br. magazyny zarobiły na reklamach 3,18 mld zł, czyli 14,8 proc. więcej niż w tym samym okresie ub.r. (wg danych cennikowych Kantar Media, bez rabatów).

Pozycję lidera zachowuje niezmiennie „Twój Styl” z przychodami w kwocie 257,2 mln zł, wyższymi rok do roku o 26,3 proc.
Dogania go „Vogue”, który w omawianym okresie zarobił na reklamach 245,4 mln zł, zwiększając przychody w skali roku o 63 proc.
Podium zamyka „Tele Tydzień” – w tym magazynie reklamodawcy wydali 203,8 mln zł, czyli 29,1 proc. więcej niż przed rokiem.

Wydatki na reklamę w „Vivie” wyniosły 142,5 mln zł (+10,4 proc.), w „Życiu na gorąco” – 134,7 mln zł (+44,1 proc.), a w „Zwierciadle” – 99,7 mln zł (+66,4 proc.).

„Chwila dla Ciebie” zarobiła na reklamach 72,4 mln zł (+56,5 proc.), „Pani” – 67,7 mln zł (+5,1 proc.), a „Forbes” – 67,5 mln zł (+4,8 proc.). Ranking Top10 magazynów pod względem wpływów z reklam zamyka „Przyjaciółka”, która jako jedyny magazyn notuje w omawianym okresie spadek wpływów z reklam. Zmalały one o 27,5 proc. rdr, z 92,5 mln zł do 67 mln zł.

Dołącz do dyskusji: „Vogue” goni reklamowo „Twój Styl”. Tylko „Przyjaciółka” ze spadkiem (Top10)

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Artur
Kto uwierzy w ceny reklam pisma, które jest na poziomie 2 tys a może mniej sprzedaży? Snobistyczne kłamstwa nic więcej a pismo bardzo złe.
odpowiedź
User
Maugie
No naprawdę, podane rzetelne dane o wpływach, jak się ceny cennikowe do absurdalnych poziomów podnosi, to sie ma przychody, na papierze, nie na koncie!
odpowiedź
User
Ben
Zaskakujące, ze Twoj Styl ma tak wysokie przychody z reklam, podczas gdy jest niczym wiecej niż magazynem dla niezamożnych pań z bardzo małych miasteczek, z wykształceniem średnim, co dobitnie pokazywały wszystkie badania fokusowe
odpowiedź