Nowa odsłona serwisu Vod.pl
Ringier Axel Springer Polska uruchomił nową odsłonę platformy Vod.pl. Wsród nowości pojawiła się możliwość dodawania filmów do listy ulubionych oraz nowy sposób autoryzacji.
Nowe wydanie to przede wszystkim wsparcie najważniejszych platform końcowych i atrakcyjny UX i UI tych aplikacji. Dostęp do filmów i seriali z nieustannie powiększającej się bazy Vod.pl będzie można zakupić na określony w ofercie czas.
Nowa odsłona serwisu, jak podkreśla RAS Polska, „zapewnia nowoczesny odtwarzacz wideo i niezawodną wyszukiwarkę dostępnych tytułów”. I dodaje, że nawigacja została zaprojektowana tak, aby umożliwić jak najszybsze znalezienie poszukiwanych treści. Nową funkcją jest możliwość zapisania wybranych filmów i seriali na listę ulubionych, dzięki czemu łatwiej będzie wybrać interesujący materiał do obejrzenia.
„Wierzę, że nowa odsłona platformy Vod.pl będzie satysfakcjonująca dla naszych użytkowników. Podczas współpracy zgodnie koncentrowaliśmy się na doświadczeniu odbiorców i nad wdrożeniem funkcjonalności, które umilą korzystanie z naszego serwisu. Wśród nowości wyróżniamy intuicyjny interfejs, nowoczesny odtwarzacz, a także nowy sposób autoryzacji” - mówi cytowany w komunikacie Piotr Ślubowski, dyrektor segmentu VOD RAS Polska.
Obecny system logowania zastąpioną autoryzacją proponowaną przez usługę własną RAS Polska – O!Konto. Zapewnia ona dostęp także do wielu innych serwisów i usług za pomocą jednego loginu i hasła.
Od lipca użytkownicy mogą korzystać z Vod.pl w nowej odsłonie na przeglądarkach internetowych i poprzez aplikacje na system Android lub iOS. Aplikacje będą wyposażone w funkcję obsługi Google Chromecast do przesyłania treści na telewizory. Planowane jest także udostępnienie aplikacji Vod.pl przeznaczonych na telewizory z systemami Android TV, Samsung TV i LG webOS.
Projekt nowego Vod.pl realizuje zespół firmy Redge Technologies, serwis działa dzięki dostępnej w chmurze technologii Redge Media. Wdrożenie objęło nową odsłonę serwisu oraz całe zaplecze technologiczne obsługujące zarządzanie treścią i jej dystrybucję.
W maju serwis Vod.pl miał 1,21 mln użytkowników, co przełożyło się na 4,17 proc. zasięgu.
W styczniu z serwisu Vod.pl zostały wycofane treści stacji Polsat oraz platformy Ipla. Obie strony zapewniały, że umowa została zakończona za porozumieniem stron.
Czytaj także: Rynek VoD: co wydarzyło się w 2020 roku, jaki będzie 2021 rok?
Dołącz do dyskusji: Nowa odsłona serwisu Vod.pl