Vetrex startuje z zimową kampanią „Zwycięskie okna V90+ za 90% ceny”
Ruszyła ogólnopolska kampania wizerunkowo-sprzedażowa producenta stolarki okiennej Vetrex. Z akcję pod hasłem „Zwycięskie okna V90+ za 90% ceny” przygotowała agencja Brand Support.
Zimowa kampania Vetrex promuje flagowy produkt tej firmy – okna V90+. Do końca roku ten model okien można kupić za 90 proc. ceny.
Działania promocyjne prowadzone są na outdoorze, w internecie (geotargetowane formaty display w serwisach tematycznych i mobile) i prasie (magazyny z kategorii dom&wnętrze oraz lifestyle, m.in. „Cztery Kąty”, „Murator”, „Newsweek”, Focus”). Kampanię w digitalu uzupełniają działania e-mail oraz content marketingu (prowadzone również w serwisach kategorii dom i wnętrze). Akcja trwa do końca roku.
Za koncept i przygotowanie kampanii odpowiada agencja Brand Support, a za zakup mediów Value Media.
Dołącz do dyskusji: Vetrex startuje z zimową kampanią „Zwycięskie okna V90+ za 90% ceny”