„Piękno i pragmatyzm” reklamuje okna Vetrex
Wystartowała kampania reklamująca nowe okna marki Vetrex - V82 Black Design. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Piękno i pragmatyzm”, przygotowała agencja Wizard.
Kampania okien V82 Black Design podkreśla, że jako jedyne na polskim rynku mają one galwanizowane okucia w czarnym kolorze, a przy tym charakteryzują się wysoką jakością, energooszczędnością i oryginalnym designem. W reklamach symbolizuje to piękna czarnoskóra modelka, pochodząca z Angoli Nizaria Moco.
Akcja reklamowa zaczęła się 1 października. Jest prowadzona w prasie („Murator”, „Budujemy dom”, „Ładny Dom”, „Architektura”, „Własny Dom z Konceptem”), potrwa kilka miesięcy. Kreację kampanii przygotowała agencja Wizard.
Dołącz do dyskusji: „Piękno i pragmatyzm” reklamuje okna Vetrex