Urodzinowa kampania reklamuje Garnier BB Przeciw Zmarszczkom (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa kremu Garnier BB Przeciw Zmarszczkom (L’Oréal Polska). Akcje przygotowały firmy Publicis, Orka, Digital Wonderland i ZenithOptimedia Group.
Kampania Garnier BB Przeciw Zmarszczkom podkreśla, że krem ten dzięki zawieraniu składnika o nazwie Pro-Xylane i ultradrobnych pigmentów mineralnych zapewnia stosującym go kobietom redukcję zmarszczek, ujędrnianie skóry, rozświetlanie cery, trwałe nawilżanie i ochronę przed promieniowaniem UV. Te korzyści symbolizują w reklamach prezenty, które otrzymuje bohaterka obchodząca urodziny.
Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (m.in. kanały TVN, Polsatu i TVP) oraz prasie (pisma kobiece). Kreację kampanii przygotowała agencja Publicis, produkcją spotu telewizyjnego zajął się dom produkcyjny Orka, działania w internecie realizuje agencja Digital Wonderland, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia Group.
Dołącz do dyskusji: Urodzinowa kampania reklamuje Garnier BB Przeciw Zmarszczkom (wideo)