SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN z nowym programem. Gospodarzem Damian Michałowski

Prowadzony przez Damiana Michałowskiego program „Unboxing - Wielkie Otwarcie" zadebiutuje na antenie TVN na początku października. Nowy format rozrywkowy będzie emitowany w sobotnim popołudniowym paśmie. 

Program „Unboxing - Wielkie Otwarcie" jest jedną z jesiennych nowości stacji TVN. Produkcja, której pierwsze zapowiedzi pojawiły się w mediach pod koniec sierpnia, powstaje we współpracy z firmą Amazon, a jej twarzą jest dziennikarz TVN, Damian Michałowski. 

Jak wynika z cennika reklam TVN, program „Unboxing - Wielkie Otwarcie” będzie emitowany na antenie TVN w soboty godz. 18.10 począwszy od 5 października

Co wiemy o programie „Unboxing - Wielkie Otwarcie"?

Program prowadzony przez Damiana Michałowskiego pokaże rywalizację sześciu drużyn, których zadaniem będzie odgadniecie przeznaczenia nietypowych gadżetów, ukrytych w ogromnych, kolorowych pudłach. Gadżety są tak nietuzinkowe, że będzie to stanowić dla uczestników nie lada wyzwanie.

Za trafne rozpoznanie każdego z przedmiotów, drużyna będzie zdobywać punkty i nagrody. Te ostatnie gracze będą mogli wymieniać na pudełka z nieznaną zawartością. Taka „gra w ciemno” będzie jednak wiązać się z ryzykiem – drużyny będą mogły sporo wygrać, ale też wszystko stracić.

Czytaj także: TVN szykuje kolejne nowości. Poprowadzą je Damian Michałowski i Anna Senkara

Każdy odcinek wyłoni zespół, którego uczestnicy okażą się największymi gadżeciarzami, a w finale sezonu, najlepsi zdobędą nagrodę specjalną, która do ostatniego momentu pozostanie tajemnicą – czytamy w oficjalnym komunikacie TVN

Program „Unboxing - Wielkie Otwarcie” ma mieć dziewięć odcinków. 
 

Dołącz do dyskusji: TVN z nowym programem. Gospodarzem Damian Michałowski

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Basia
Mogłoby lecieć zamiast szkła kontaktowego.
odpowiedź
User
Monia
Sponsorowane nudy.
odpowiedź
User
Janusz
Wcale nie widać że to długa i piękna reklama Amazonu xD
odpowiedź