Udaremniane zabawy chłopca reklamują McDonald’s (wideo)
Bohaterem najnowszego spotu reklamowego sieci fast food McDonald's jest chłopiec, który cokolwiek chce zrobić, jest powstrzymywany. Autorami kampanii, która ruszyła w Wielkiej Brytanii są Leo Burnett London i OMD.
Kampania, która ruszyła 24 lipca, obejmuje emisję dwóch wersji spotów: 40- i 60-sekundowej. Ich bohaterem jest kilkuletni chłopiec, który próbuje różnych zabaw, ale za każdym razem jest powstrzymywany przez dorosłych. Dzieje się tak do momentu, gdy staje przed drzwiami restauracji McDonald's - te otwierają się szeroko, a dziecko sięga po zestaw Happy Meal.
Spot jest częścią kampanii „Good Times”. Kreację reklam przygotowała agencja Leo Burnett London, media zaplanował i kupił dom mediowy OMD.
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: Udaremniane zabawy chłopca reklamują McDonald’s (wideo)