Tytus Klepacz: z 180hearbeats + Jung von Matt do DDB Warszawa
Tytus Klepacz objął funkcję digital creative directora w agencji reklamowej DDB Warszawa. Poprzednio pracował m.in. w agencjach 180hearbeats + Jung von Matt, Euro RSCG Digital i Change Integrated.
Objęta przez Klepacza funkcja digital creative directora to nowe stanowisko w DDB Warszawa. Agencja jego utworzenie tłumaczy dynamicznym rozwojem usług w mediach cyfrowych i pozyskaniem w ostatnim okresie nowych klientów.
W Tribal DDB, agencji interaktywnej należącej do Grupy DDB, stanowisko digital creative directora funkcjonuje od dłuższego czasu, zajmuje je Filip Berendt.
Przez ostatnie dwa lata Tytus Klepacz pełnił funkcję concept directora w agencji 180hearbeats + Jung von Matt. Wcześniej był m.in. dyrektorem kreatywnym w Euro RSCG Digital i Change Integrated, pracując w teamie z Adamem Marcem.
Klepacz specjalizuje się w nowych technologiach i mediach cyfrowych. Był członkiem jury Cannes Lions Cyber, założył wielokrotnie nagradzany charytatywny startup muzyczny Rak’n’Roll Records. Prowadzi fanpage’e branżowe „Polish Creatives” i „Słaba Reklama”.
Dołącz do dyskusji: Tytus Klepacz: z 180hearbeats + Jung von Matt do DDB Warszawa