Świąteczny pociąg Tyskiego rusza w trasę 4 grudnia
Świąteczny pociąg marki Tyskie (Kompania Piwowarska) wyjedzie na tory już 4 grudnia. Marka zaprezentowała wizualizację składu. Pociąg ze specjalnym wagonem barowym zabierze ze sobą zwycięzców konkursu, który trwa do 30 listopada.
Pociąg Tyskiego pojawił się w zeszłorocznej kampanii świątecznej marki i - jak podaje firma - cieszył dużym zainteresowaniem konsumentów. Marka w przesłanym komunikacie informuje, że akcja przekłada się na sprzedaż - według danych wewnętrznych Kompanii Piwowarskiej sprzedaż Tyskiego w dwóch pierwszych tygodniach listopada wzrosła o 30% w porównaniu do analogicznego okresu sprzed roku.
W Tyskim pociągu można przejść na "Ty"
W tym roku marka Tyskie postanowiła przenieść go ze świata reklamy do rzeczywistości tworząc przestrzeń do rozmów. W pociągu będą mogli "przejść na Ty" zwycięzcy konkursu organizowanego przez markę, w którym oprócz nagród pieniężnych do wygrania jest ograniczona liczba biletów.
Za przygotowanie pociągu oraz koordynację jego trasy odpowiada The Production.
Kampanię promuje spot wyreżyserowany przez duet reżyserski Konqubinat (Karolinę Lewicką i Tomka Kapuścińskiego) za produkcję odpowiada dom produkcyjny OTO Film, a za postprodukcję studio Televisor. Za realizację kampanii online odpowiadają agencje: Gong i Huta 19 im. Joachima Fersengelda, która jest także odpowiedzialna za działania PR. Organizacją konkursu zarządza Afekt Agencja Reklamowa. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith Media.
Dołącz do dyskusji: Świąteczny pociąg Tyskiego rusza w trasę 4 grudnia