SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pociąg z Tyskim odwiedził Żywiec w akcji „Przejdźmy na Ty”

W ramach bożonarodzeniowej odsłony kampanii piwa Tyskie (Kompania Piwowarska) pod hasłem „Przejdźmy na Ty” promujący je pociąg odwiedził Żywiec, gdzie mieści się browar konkurencyjnej marki piwnej.

W pociągu Tyskiego, który w niedzielę po południu przyjechał do Żywca, przywieziono beczkę świeżo uwarzonego piwa dla jednego z miejscowych pubów.

W komunikacie piwa Tyskie podkreślono, że w czasie Bożego Narodzenia „nawet najwięksi rywale mogą sobie wtedy podać rękę”. - Tą akcją chcieliśmy pójść o krok dalej w inspirowaniu Polaków do przechodzenia na TY i pokazać, że nasza kampania to nie tylko słowa. Nasze doświadczenia są dowodem na to, że idea przechodzenia na TY ponad przedziałami trafia do serc. Świąteczny pociąg Tyskiego jest symbolem tego pozytywnego nastawienia i narzędziem do budowania świątecznej bliskości - komentuje Jakub Michalski, junior brand manager z Kompanii Piwowarskiej.

W lutym br. w ramach komunikacji Tyskiego pod hasłem „Przejdźmy na Ty” zorganizowano spotkanie skonfliktowanych ze sobą dziennikarza sportowego Krzysztofa Stanowskiego i zawodnika mieszanych sztuk walki Marcina Najmana.

Tegoroczna bożonarodzeniowa kampania piwa Tyskie z pociągiem w roli głównej ruszyła w drugiej połowie października. W podobnej konwencji była już utrzymana akcja reklamowa marki przed rokiem.

Za pomysł świątecznego pociągu w Żywcu odpowiada agencja Gong, akcję nadzoruje agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda odpowiedzialna również za PR i komunikację w social mediach. Za przygotowanie pociągu Tyskiego i koordynację jego trasy odpowiada The Production, a produkcją materiałów wizualnych z trasy zajął się dom produkcyjny Houdini.

Dołącz do dyskusji: Pociąg z Tyskim odwiedził Żywiec w akcji „Przejdźmy na Ty”

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
piwosz
Żywiec. Prawie jak piwo.
odpowiedź
User
Ryszard Kozłowski
Nie lubie ich reklam, bo chce mi sie od nich rzy, ale na tę hucpe powinni tak zareagować: beczkę rzy w kosmos wystrzelić tak by spadła do tych Tych a potem opowiadać o solidarności i prezentach dla rywali. I zawsze o ratowaniu planety!
odpowiedź
User
2021
20 lat temu taka akcja zrobiłaby wrażenie na studentach marketingu
odpowiedź