Tylko „Pani” i „Zwierciadło” w górę, najwięcej stracił „In Style”
W 2009 roku wzrosty sprzedaży wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych kierowanych do kobiet zanotowały tylko „Pani” i „Zwierciadło”. Najwięcej stracił „In Style”, a liderem był „Twój Styl”.
Sprzedaż ogółem "Twojego Stylu" (Wydawnictwo Bauer) w ub.r. wyniosła 249 262 egz. i była niższa o 3,4 proc. niż w analogicznym okresie 2008 roku - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu - ze sprzedażą ogółem na poziomie 182 071 egz. - znalazł się „Joy” (Marquard Media Polska), który w porównaniu do 2008 roku zanotował spadek wynoszący 10,7 proc.
Trzecią lokatę zajął miesięcznik shoppingowy "Avanti" (Agora), który rozszedł się w nakładzie 168 057 egz. (w dół o 4,5 proc.).
Wzrosty w segmencie zanotowały jedynie „Pani” (Wydawnictwo Bauer), której sprzedaż wzrosła o 4,8 proc. do 112 682 egz. i „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło), które zyskało aż 16,7 proc. i miało sprzedaż na poziomie 90 762 egz.
Natomiast największy spadek w rankingu dotyczył miesięcznika „In Style” (Burda Media Polska), którego sprzedaż ogółem w stosunku do 2008 roku zmniejszyła się aż o 20,1 proc. do 85 642 egz.
Wirtualnemedia.pl | 2009 | 2008 |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Twój Styl | 249 262 | 258 158 |
Joy | 182 071 | 203 812 |
Avanti | 168 057 | 175 960 |
Cosmopolitan | 128 688 | 137 032 |
Glamour | 125 090 | 131 835 |
Pani | 112 682 | 107 533 |
Zwierciadło | 90 762 | 77 753 |
In Style | 85 642 | 107 247 |
Hot Moda & Shopping | 76 296 | 83 614 |
Elle | 70 245 | 75 307 |
Uroda | 61 091 | 62 193 |
Shape | 37 211 | 41 572 |
Sukces | 23 398 | 24 361 |
Dołącz do dyskusji: Tylko „Pani” i „Zwierciadło” w górę, najwięcej stracił „In Style”