SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tylko „Pani” i „Zwierciadło” w górę, najwięcej stracił „In Style”

 W 2009 roku wzrosty sprzedaży wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych kierowanych do kobiet zanotowały tylko „Pani” i „Zwierciadło”. Najwięcej stracił „In Style”, a liderem był „Twój Styl”.

Sprzedaż ogółem "Twojego Stylu" (Wydawnictwo Bauer) w ub.r. wyniosła 249 262 egz. i była niższa o 3,4 proc. niż w analogicznym okresie 2008 roku - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu - ze sprzedażą ogółem na poziomie 182 071 egz. - znalazł się „Joy” (Marquard Media Polska), który w porównaniu do 2008 roku zanotował spadek wynoszący 10,7 proc.

Trzecią lokatę zajął miesięcznik shoppingowy "Avanti" (Agora), który rozszedł się w nakładzie 168 057 egz. (w dół o 4,5 proc.).

Wzrosty w segmencie zanotowały jedynie „Pani” (Wydawnictwo Bauer), której sprzedaż wzrosła o 4,8 proc. do 112 682 egz. i „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło), które zyskało aż 16,7 proc. i miało sprzedaż na poziomie 90 762 egz.

Natomiast największy spadek w rankingu dotyczył miesięcznika „In Style” (Burda Media Polska), którego sprzedaż ogółem w stosunku do 2008 roku zmniejszyła się aż o 20,1 proc. do 85 642 egz.

 

Wirtualnemedia.pl20092008
ZKDPSprzedaż ogółem
Twój Styl249 262258 158
Joy182 071203 812
Avanti168 057175 960
Cosmopolitan128 688137 032
Glamour125 090131 835
Pani112 682107 533
Zwierciadło90 76277 753
In Style85 642107 247
Hot Moda & Shopping76 29683 614
Elle70 24575 307
Uroda61 09162 193
Shape37 21141 572
Sukces23 39824 361


 

Dołącz do dyskusji: Tylko „Pani” i „Zwierciadło” w górę, najwięcej stracił „In Style”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl