Tygodniki poradnikowe w dół, liderem 'Tina'
W grudniu 2008 trzy z pięciu tygodników poradnikowych miały niższąsprzedaż niż w analogicznym okresie 2007 r. Najwięcej zyskałtygodnik "Naj" (G+J Polska), ale w rankingu znalazł się dopiero naczwartym miejscu. Liderem była "Tina" (Wydawnictwo Bauer).
Sprzedaż ogółem "Tiny" w grudniu 2008 r. wyniosła 399 641 egz. ibyła o 7 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu 2007 roku -wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanychprzez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął tygodnik "Chwila dla Ciebie" (WydawnictwoBauer), którego sprzedaż w grudniu 2008 r. w porównaniu do grudnia2007 r. spadła o 10 proc. do 322 380 egz.
Dopiero na pozycji czwartej znalazł się tygodnik "Naj" (G+JPolska) - wzrost sprzedaży o 35 proc. do 267 223 egz. - który podkoniec czerwca 2008 przeszedł relaunch i obniżył cenę do 1 zł(początkowo do 0,50 zł).
grudzień | ||||
2008 | 2007 | |||
ZKDP | średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem | średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem |
Tina | 524951 | 399641 | 569 624 | 427 941 |
Chwila dlaCiebie | 453508 | 322380 | 494 592 | 358 783 |
Przyjaciółka | 440392 | 277185 | 488 637 | 320 145 |
Naj | 537933 | 267223 | 394 975 | 197 485 |
Pani Domu | 463867 | 262315 | 461 667 | 256 771 |
Porównanie sprzedaży z grudnia 2008 r. do sprzedaży z listopada2008 r. pokazuje, że najwięcej zyskała "Tina".
2008 | ||||
grudzień | listopad | |||
ZKDP | średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem | średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem |
Tina | 524951 | 399641 | 469 399 | 275 074 |
Chwila dlaCiebie | 453508 | 322380 | 458 031 | 329 504 |
Przyjaciółka | 440392 | 277185 | 416 710 | 217 469 |
Naj | 537933 | 267223 | 534 103 | 308 614 |
Pani Domu | 463867 | 262315 | 494 338 | 258 581 |
Wyniki sprzedaży prasy
Dołącz do dyskusji: Tygodniki poradnikowe w dół, liderem 'Tina'