„Twoja Nutella” - imiona na etykietach promują Nutellę (wideo)
Zaczęła się kampania kremu orzechowo-czekoladowego Nutella (produkowanego przez Ferrero), w ramach której można stworzyć jego etykietę z wybranym imieniem. Akcję przygotowały i realizują firmy Lowe i Vizeum.
W ramach akcji pod hasłem „Twoja Nutella” na opakowaniach Nutelli umieszczono kody, które pozwalają na stronie twojanutella.pl wprowadzić wybrane imię lub określenie osoby, a następnie zawierającą je etykietę wydrukować samemu lub otrzymać pocztą. W ten sposób można stworzyć oryginalny słoik Nutelli, np. jako prezent dla wybranej osoby.
Kampania potrwa do 30 kwietnia. Jej celem jest budowanie bliższej więzi konsumentów z marką.
Akcja reklamowa obejmuje telewizję, internet (m.in. bannery, reklamy wideo, reklamy w internecie mobilnym, aktywności w social media), kina oraz outdoor.
Kreację kampanii przygotowała agencja Lowe, a za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum.
Dołącz do dyskusji: „Twoja Nutella” - imiona na etykietach promują Nutellę (wideo)