TVP Seriale i Stopklatka TV najchętniej oglądanymi kanałami filmowymi
We wrześniu br. pozycję lidera oglądalności wśród kanałów filmowych zajęła stacja TVP Seriale. Na drugim miejscu uplasowała się Stopklatka TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Cinemax, a liderem spadków były Canal+ Seriale i CBS Drama.
Udział kanału TVP Seriale w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów we wrześniu 2016 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększył się o 13,29 proc. i ukształtował się na poziomie 1,62 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych przez jednego z nadawców.
Drugie miejsce zajęła naziemna Stopklatka TV. W analizowanym okresie jej wynik wyniósł 0,90 proc., po wzroście o 25 proc.
Na podium znalazł się jeszcze Polsat Film, którego udział uplasował się na poziomie 0,50 proc. (do góry o 2,04 proc.). Stacja ta awansowała o 4. lokaty.
9. miejsce (po awansie z 17. lokaty) zajęła stacja TVN Fabuła, która nadaje od kwietnia ub.r. Jej średni dobowy udział we wrześniu br. wyniósł 0,27 proc., po wzroście o 145,45 proc. - drugim największym w zestawieniu.
Najwięcej zyskał Cinemax, który awansował z miejsca 32. na 21. Jego udział się potroił do 0,09 proc.
Z kolei najwięcej ex aequo straciły dwie stacje: Canal+ Seriale i CBS Drama, których wynik zmalał o jedną trzecią do 0,02 proc. Kanały te w rankingu spadły z pozycji 32. na 35.
Stacja |
Wszyscy 4+ |
Dynamika |
|
wrzesień 2015 |
wrzesień 2016 |
||
SHR % |
SHR % |
% |
|
TVP Seriale |
1,43% |
1,62% |
13,29% |
Stopklatka TV |
0,72% |
0,90% |
25,00% |
Polsat Film |
0,49% |
0,50% |
2,04% |
AXN |
0,56% |
0,46% |
-17,86% |
Comedy Central |
0,37% |
0,44% |
18,92% |
Kino Polska |
0,39% |
0,41% |
5,13% |
13 Ulica |
0,39% |
0,28% |
-28,21% |
FOX |
0,14% |
0,27% |
92,86% |
TVN Fabula |
0,11% |
0,27% |
145,45% |
Romance TV |
0,15% |
0,24% |
60,00% |
Canal+ |
0,17% |
0,22% |
29,41% |
TNT |
0,14% |
0,18% |
28,57% |
Universal Channel |
0,17% |
0,17% |
0,00% |
FilmBox |
0,16% |
0,14% |
-12,50% |
Polsat Romans |
0,10% |
0,13% |
30,00% |
Ale Kino+ |
0,12% |
0,12% |
0,00% |
CBS Europa |
0,07% |
0,12% |
71,43% |
HBO |
0,13% |
0,12% |
-7,69% |
Scifi Universal |
0,09% |
0,11% |
22,22% |
AXN White |
0,12% |
0,10% |
-16,67% |
Cinemax |
0,03% |
0,09% |
200,00% |
Comedy Central Family |
0,08% |
0,09% |
12,50% |
Paramount Channel |
0,06% |
0,09% |
50,00% |
AXN Black |
0,09% |
0,08% |
-11,11% |
CBS Action |
0,08% |
0,08% |
0,00% |
HBO2 |
0,08% |
0,08% |
0,00% |
Canal+ Film |
0,06% |
0,07% |
16,67% |
FOX Comedy |
0,10% |
0,06% |
-40,00% |
HBO3 |
0,04% |
0,06% |
50,00% |
Canal+ Family |
0,04% |
0,05% |
25,00% |
AMC |
0,02% |
0,04% |
100,00% |
Canal+ 1 |
0,04% |
0,04% |
0,00% |
Cinemax2 |
0,03% |
0,04% |
33,33% |
AXN Spin |
0,02% |
0,03% |
50,00% |
Canal+ Seriale |
0,03% |
0,02% |
-33,33% |
CBS Drama |
0,03% |
0,02% |
-33,33% |
Sundance Channel |
b.d. |
b.d. |
- |
W grupie komercyjnej 16-49 we wrześniu br. pozycję lidera oglądalności także zajęły TVP Seriale z udziałem na poziomie 1,84 proc., po wzroście o 12,88 proc.
Druga lokata też należała do Stopklatki TV (0,99 proc. udziału; wzrost o 26,92 proc.). Podium uzupełnia tutaj już jednak kanał Comedy Central, który awansował z miejsca czwartego (0,96 proc.; do góry o 26,32 proc.).
Największym wzrostem udziału, wynoszącym 300 proc. do 0,04 proc., pochwalić się mogła tutaj stacja AMC. Z kolei w tym ujęciu najwięcej stracił kanał FilmBox - było to 36,84 proc. do 0,12 proc. udziału.
Stacja |
Wszyscy 16-49 |
Dynamika |
|
wrzesień 2015 |
wrzesień 2016 |
||
SHR % |
SHR % |
% |
|
TVP Seriale |
1,63% |
1,84% |
12,88% |
Stopklatka TV |
0,78% |
0,99% |
26,92% |
Comedy Central |
0,76% |
0,96% |
26,32% |
Polsat Film |
0,77% |
0,73% |
-5,19% |
AXN |
0,52% |
0,46% |
-11,54% |
FOX |
0,25% |
0,45% |
80,00% |
Kino Polska |
0,43% |
0,40% |
-6,98% |
Canal+ |
0,24% |
0,34% |
41,67% |
TVN Fabula |
0,10% |
0,34% |
240,00% |
TNT |
0,13% |
0,20% |
53,85% |
HBO |
0,21% |
0,19% |
-9,52% |
Comedy Central Family |
0,15% |
0,17% |
13,33% |
Polsat Romans |
0,14% |
0,17% |
21,43% |
13 Ulica |
0,23% |
0,16% |
-30,43% |
Scifi Universal |
0,15% |
0,15% |
0,00% |
CBS Europa |
0,05% |
0,13% |
160,00% |
Paramount Channel |
0,08% |
0,13% |
62,50% |
Romance TV |
0,15% |
0,13% |
-13,33% |
FilmBox |
0,19% |
0,12% |
-36,84% |
HBO2 |
0,12% |
0,12% |
0,00% |
Canal+ Film |
0,09% |
0,11% |
22,22% |
Cinemax |
0,03% |
0,11% |
266,67% |
Ale Kino+ |
0,12% |
0,10% |
-16,67% |
Universal Channel |
0,14% |
0,10% |
-28,57% |
AXN Black |
0,10% |
0,09% |
-10,00% |
FOX Comedy |
0,12% |
0,09% |
-25,00% |
HBO3 |
0,06% |
0,09% |
50,00% |
Canal+ 1 |
0,07% |
0,07% |
0,00% |
Canal+ Family |
0,06% |
0,07% |
16,67% |
AXN White |
0,05% |
0,06% |
20,00% |
AMC |
0,01% |
0,04% |
300,00% |
Canal+ Seriale |
0,04% |
0,04% |
0,00% |
CBS Action |
0,04% |
0,04% |
0,00% |
AXN Spin |
0,01% |
0,03% |
200,00% |
CBS Drama |
0,02% |
0,02% |
0,00% |
Cinemax2 |
b.d. |
b.d. |
- |
Sundance Channel |
b.d. |
b.d. |
- |
Dołącz do dyskusji: TVP Seriale i Stopklatka TV najchętniej oglądanymi kanałami filmowymi
Ale to i tak dziwacznie wygląda.