TVP promuje ramówkę i nowe produkcje na jesień (spoty wizerunkowe)
Telewizja Polska rozpoczęła promocję jesiennej ramówki oraz nowości przygotowanych na antenę TVP1 i TVP2. Na antenach obu stacji emitowane są spoty promujące, w którym występują gwiazdy telewizji publicznej.
W 90-sekunadowym spocie występują: prowadzący „Pytanie na śniadanie” Marzena Rogalska i Tomasz Wolny, Krystian Wieczorek i Magdalena Walach grający w „Komisarzu Alexie”, prowadzące „Bake Off - Ale ciacho!” Marcelina Zawadzka i Katarzyna Kołeczek, aktorzy z „Na dobre i na złe” Emilia Komarnicka, Kamil Kula i Monika Pikuła, a także ekipa „Komisariatu” (m.in. Anna Dzierża i Sebastian Wątroba) oraz „Dziewczyn ze Lwowa” (m.in. Magdalena Wróbel i Katarzyna Ucherska).
W spocie pokazano również kadry z seriali „Barwy szczęścia”, „Rodzinka.pl”, „Ojciec Mateusz”, „O mnie się nie martw”, „M jak miłość” i „Na sygnale”, a także fragmenty spektaklu Teatru Telewizji „Wojna, moja miłość” z Małgorzatą Kożuchowską w roli głównej. Ramówkę TVP promują uczestnicy reality-show „Rolnik szuka żony 4” i trenerzy „The Voice of Poland 8”.
Twarzami Telewizji Polskiej w spocie promującym jesienną ramówkę są: prowadząca „Sprawę dla reportera” Elżbieta Jaworowicz, Tomasz Rożek z „Sondy 2”, Karol Okrasa z „Okrasa łamie przepisy”, Karol Strasburger, Tadeusz Sznuk i Robert Janowski. W spocie pojawiają się dziennikarze: Karol Gnat, Michal Rachoń, Marcin Wolski, Krzysztof Ziemiec, Michał Cholewiński, Beata Chmielowska-Olech, Dariusz Szpakowski, Włodzimierz Szaranowicz, Maciej Kurzajewski i Przemysław Babiarz.
W oddzielnym spocie Telewizja Polska chwali się nowościami, które jesienią trafia na anteny TVP1 i TVP2. Są to: „Korona królów”, „Pod wspólnym niebem”, „Koło fortuny”, „Miasto skarbów” i „The Wall. Wygraj marzenia”.
Oba spoty promocyjne wyprodukowały redakcje oprawy i promocji TVP1 i TVP2.
Dołącz do dyskusji: TVP promuje ramówkę i nowe produkcje na jesień (spoty wizerunkowe)