TVN: rynek reklamy TV będzie rósł w tempie 3-5 proc. w 2010 r.
Grupa medialna TVN spodziewa się, że w całym 2010 r. polski rynek reklamy będzie rósł w tempie 3-5 proc., wynika z wypowiedzi prezesa Markusa Tellenbacha w czwartek.
„W II kwartale wartość rynku reklamy telewizyjnej wzrosła o 8 proc.. TVN rósł szybciej niż rynek, nasze przychody reklamowe zwiększyły się o blisko 9 proc.” – powiedział Tellenbach na telekonferencji.
Dodał, że w I kwartale wzrost rynku reklamowego kształtował się na poziomie 0 proc. Podkreślił też, że nadal na rynku jest duża niepewność co do rozwoju sytuacji.
„Na rynku widoczność jest nadal ograniczona. Spodziewamy się, że wzrost będzie się kształtował na niskim poziomie jednocyfrowym, dokładniej 3-5 proc.” – powiedział Tellenbach dziennikarzom.
W I połowie 2010 roku spółka miała 34,07 mln zł skonsolidowanej straty netto wobec 119,92 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 1206,59 mln zł wobec 1015,13 mln zł. Strata wynika głównie z przeszacowania długu euroobligacyjnego.
Dołącz do dyskusji: TVN: rynek reklamy TV będzie rósł w tempie 3-5 proc. w 2010 r.