SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN Media z pięcioma nowymi formatami rich media reklam mobilnych

Biuro reklamy TVN Media wprowadziło pięć nowych formatów reklamowych w ofercie Rich Media Mobile. Są to: Blow, Shake, Draw, Slide Picture i Press.

TVN Media rozwija ofertę reklamową na urządzenia mobilne. Nowe formaty stawiają na budowanie skutecznej komunikacji marketingowej i mają skłaniać odbiorcę do interakcji.

Dotychczas reklamodawcy współpracujący z TVN Media mieli do dyspozycji w Rich Media Mobile takie formaty reklamowe, jak: Wipe (interakcja polega na starciu jednej lub kilku grafik z ekranu), Tap Action(interakcja polega na pojedynczym lub wielokrotnym „tapnięciu” jednej lub kilku grafik na ekranie), Shape (umożliwia  tworzenie kilku różnych połączeń pomiędzy różnymi punktami), Move (oferuje interakcję polegającą na przesunięciu elementów graficznych w jeden lub kilka wskazanych obszarów), Multitouch (interakcja polega na dotknięciu w tym samym czasie kilku elementów graficznych na ekranie) i Hold (interakcja polega na przytrzymaniu przez określony czas jednej  grafiki na ekranie, a następnie kolejnej).

Teraz do oferty wprowadzono formaty: Blow (umożliwia zdmuchnięcie wskazanego obiektu z ekranu), Shake ( umożliwia wykonanie akcji pod wpływem potrząśnięcia telefonem), Draw (użytkownik może rysować na planszy, panel Draw pozwala na wybór koloru i grubości linii, a także usuwanie dotychczas narysowanych elementów), Slide picture (oferuje interakcje polegającą na odsłanianiu przez użytkownika kolejnych plansz poprzez przesuwanie pionowej linii widocznej na ekranie, początkowo użytkownik widzi dwie plansze podzielone linią w połowie ich szerokości, następnie przesuwając linię palcem odkrywa zasłoniętą część wybranej planszy; po całkowitym odsłonięciu jednej z plansz, w tle ładuje się kolejna) i Press (umożliwia użytkownikowi wykonywanie poszczególnych akcji w różnym tempie w zależności od siły nacisku użytkownika na ekran telefonu; do tej formy wykorzystywana jest technologia force touch, obecnie dostępna w iPhone powyżej 6s).

Jak podaje TVN Media, interaktywne formy z portfolio TVN pozwalają na udostępnianie efektu wykonanej podczas oglądania spotu interakcji na prywatnych profilach społecznościowych użytkowników. Dzięki temu marki dostają narzędzie do budowania wizerunku poprzez ambasadorów wśród konsumentów.

Pierwsza kampania z wykorzystaniem nowych formatów została zrealizowana dla marki piwa Desperados z Grupy Żywiec, materiały przygotowała agencja  K2, a zakupem mediów zajął się  dom mediowy Mediavest. Obecnie emitowane są kolejne kampanie w oparciu o wprowadzone właśnie rozwiązani.

Dołącz do dyskusji: TVN Media z pięcioma nowymi formatami rich media reklam mobilnych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl