W TV Republika program kulinarny, partnerem Lasy Państwowe
Na antenie Telewizji Republika pojawił się program kulinarny „Smaki Lasu”, promujący serwis Lasów Państwowych z przepisami i produktami żywnościowymi.
„Smaki Lasu” są emitowane w Telewizji Republika w niedziele o godz. 9:40, każdy odcinek trwa ok. 15-20 minut. Gospodarzem jest Karol Kus - lider polsko-ukraińskiej grupy Taraka, o której głośno było zaraz po rozpoczęciu inwazji rosyjskiej za sprawą piosenki „Podaj rękę Ukrainie”.
W programie Kus przyrządza różne potrawy z naturalnych składników. - Nie ma nic lepszego niż pożywienie pochodzące prosto z natury, towarzyszące nam od wieków. Pożywienie, którego źródłem był i jest las - podkreślono w opisie cyklu.
Prowadzący używa przypraw i innych produktów dostępnych w sklepie internetowym Dobrezlasu.pl, należącym do Centrum Informacyjnego Lasów Państwowych. Na fartuchu i czapce ma logo witryny, eksponowana jest też wydana pod jej szyldem książka z przepisami.
W każdym odcinku „Smaków Lasu” pojawia się też krótka rozmowa z przedstawicielem Lasów Państwowych, dotychczas gościł m.in. rzecznik prasowy spółki Michał Gzowski. Drugi odcinek był częściowo realizowany w Centrum Promocji Lasów Państwowych.
Spytaliśmy Lasy Państwowe, ile odcinków programu zaplanowano oraz jaka jest wartość umowy z Telewizją Republika. Jak dotąd nie otrzymaliśmy odpowiedzi.
W 2020 roku w ramach promocji sklepu Dobrezlasu.pl przygotowano cykl wideo, w którym przepisy kulinarne prezentował kucharz Tomasz Jakubiak, znany m.in. z programów Canal+ Kuchnia. Jego przepisy publikowano na profilach społecznościowych Lasów Państwowych.
Na antenie Telewizji Republika pojawiło się w ostatnich latach kilka programów sponsorowanych przez państwowe podmioty, m.in. „Magazyn wojskowy” (jego partnerem była Polska Grupa Zbrojeniowa) i „Zdrowy ruch” (PZU).
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Według danych Nielsen Audience Measurement w marcu br. TV Republika zanotowała 0,09 proc. udziału w rynku ogladalnosci, wobec 0,1 proc. rok wcześniej.
W 2021 roku stacja pierwszy raz po 10 latach działalności osiągnęła zysk netto: przy wzroście przychodów o 12,4 proc. do 17,61 mln zł i nieznacznym spadku kosztów operacyjnych (z 17,26, do 17,23 mln zł) zarobiła na czysto 228,1 tys. zł.
Jej szef Tomasz Sakiewicz powiedział portalowi Wirtualnemedia.pl, że również w ub.r. zanotowała dodatnią rentowność. - Pozytywny wynik w Republice udało się osiągnąć poprzez zarówno redukcję kosztów, jak też zwiększenie przychodów w niektórych działach - opisał.
Dołącz do dyskusji: W TV Republika program kulinarny, partnerem Lasy Państwowe