Trzytygodniowe wyzwanie w reklamie Biotebal Rzęsy XXL (wideo)
Polpharma rozpoczęła nową kampanię reklamową preparatu Biotebal Rzęsy XXL. Przygotowała ją agencja Opus B.

Bohaterka spotu stawia przed swoimi rzęsami trzytygodniowe wyzwanie, które można wykonać tylko przy pomocy serum na porost rzęs – Biotebalu Rzęsy XXL.
30 – i 15 -sek. spoty emitowane są w największych stacjach telewizyjnych. Kampanię wyprodukował Lemon Film, za postprodukcję odpowiedzialna była ICE. Spot wyreżyserowała Iwona Bielecka.
- "Liczę do trzech i…" - zapewne wiele z nas słysząc w dzieciństwie takie słowa, wiedziała, że za chwilę trzeba będzie zrobić coś bardzo szybko. Ten znany nam wszystkim „sposób pośpieszania” zdecydowaliśmy wykorzystać w najnowszym spocie Biotebal, by mocniej zaakcentować szybkość działania produktu - tłumaczy Agnieszka Wojtyniak, copywriter w Opus B.
Polpharma ma w swoim portfolio także lek Biotebal – kreacją jego kampanii zajmują się agencje Serviceplan Health i Change Serviceplan.
Dołącz do dyskusji: Trzytygodniowe wyzwanie w reklamie Biotebal Rzęsy XXL (wideo)