Triumph z globalną kampanią na Dzień Kobiet "We Are Triumph"
Marka bielizny Triumph rozpoczyna kampanię globalną "We Are Triumph". Jej bohaterkami są wyjątkowe kobiety ze wszystkich obszarów firmy - od asystentek klienta, przez marketing, IT i dział designu, które występują w serii zabawnych filmów związanych z bielizną.
Kampania "We are Triumph" podkreśla, że Triumph to firma, którą tworzą prawdziwe kobiety, z indywidualnymi preferencjami i autentycznymi historiami. Kto lepiej opowie o marce niż stojące za nią kobiety? Kampania obejmuje serią autentycznych i zabawnych materiałów wideo, w których kobiety Triumph przedstawiają swoje własne historie związane z bielizną.
Wszystkie bohaterki odpowiedziały na te same pytania, a otrzymane odpowiedzi są naprawdę wciągające, ponieważ pochodzą od osób, które używają produktów na co dzień. Marka nie pominęła także mężczyzn, którym zadano te same pytania.
- W Triumph rozumiemy potrzeby kobiet związane z bielizną, ponieważ za naszą marką stoją kobiety. Kampania We are Triumph pokazuje, że pomimo różnic, wspólnie tworzymy produkty, markę i dyskusję na temat bielizny, ponieważ sami jesteśmy przede wszystkim konsumentami. Nasze kobiety Triumph utożsamiają się z innymi kobietami, dlatego ta kampania trafi do wielu osób - komentuje Isabelle Bernier, head of marketing Europe Triumph.
Dołącz do dyskusji: Triumph z globalną kampanią na Dzień Kobiet "We Are Triumph"