SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Joanna Koroniewska w reklamie bielizny Triumph

Marka bielizny Triumph startuje z kampanią "Comfort My Way", która jest celebracją prawa do definiowania komfortu na swoich własnych zasadach i pielęgnowania go we wszystkich aspektach życia. Jedną z ambasadorek kampanii została aktorka Joanna Koroniewska.

Poprzez kampanię "Comfort My Way" marka Triumph zachęca kobiety do odnalezienia swojego własnego komfortu, unikalnego zarówno dla nich samych jak i ich ciała. Komfortu, który wzmacnia pewność siebie i pozwala cieszyć się życiem we wszystkich jego aspektach, każdego dnia.

 - Każda z nas jest inna, ale w wyjątkowy sposób łączy nas potrzeba komfortu i bycia naprawdę sobą. Każdego dnia, na swoich własnych warunkach. Komfort to nie tylko stan relaksu, to nastawienie do życia i samej siebie. To moja wewnętrzna zgoda na to, jaka jestem. Potwierdzenie, że dobrze mi ze sobą i swoim ciałem – mówi Joanna Koroniewska, ambasadorka kampanii Triumph.

Zobacz: Martyna Wojciechowska ambasadorką Triumph

Zwiastunem kampanii "Comfort My Way" jest video i cover popularnej piosenki Backstreet Boys.

"I want it that way”, nagrany przez cztery ambasadorki z różnych krajów europejskich, w tym Joannę Koroniewską. Oryginalne słowa piosenki zostały zastąpione specjalnie napisanym tekstem, który zachęca do cieszenia się komfortem na swoich własnych zasadach.

Kampania "Comfort My Way" z udziałem Jaanny Koroniewskiej wystartowała 4 kwietnia, obejmuje social media, działania digital oraz PR. Wizerunek Joanny Koroniewskiej będzie także obecny w witrynach salonów Triumph i salonów partnerskich w Polsce. 

Agencja WebTalk odpowiadała za stworzenie koncepcji kreatywnej działań digital kampanii, nadzór realizacji spotu, aranżację i produkcję coveru oraz dostosowanie go do idei kampanii. Za realizację odpowiadał dom produkcyjny Graffiti Films. Reżyserką oraz scenopisarką spotu była Mary Gruszecka (Bryk&More). Ze względu na dynamiczne zmiany związane z restrykcjami, szczególnie dla podróżujących, spot emitowany na 30 rynkach wyprodukował okrojony zespół, złożony zaledwie z siedmiu osób.

Dołącz do dyskusji: Joanna Koroniewska w reklamie bielizny Triumph

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Uber
Co na to Maciej Dowbor?
odpowiedź
User
franc
"....która jest celebracją prawa do definiowania komfortu na swoich własnych zasadach i pielęgnowania go we wszystkich aspektach życia" - o mamusiu.... za takie fikołki kiedyś polonistka pałę stawiała....
odpowiedź
User
facetka
jakie to jest oderwane od rzeczywistosci. pytam gdzie sa faceci, przeciez polowa z nas wbija sie w te puszapy i inne gowna wlasnie dla nich a tu jakas feministyczna story o sile a raczej jej braku
odpowiedź