Joanna Koroniewska w reklamie bielizny Triumph
Marka bielizny Triumph startuje z kampanią "Comfort My Way", która jest celebracją prawa do definiowania komfortu na swoich własnych zasadach i pielęgnowania go we wszystkich aspektach życia. Jedną z ambasadorek kampanii została aktorka Joanna Koroniewska.
Poprzez kampanię "Comfort My Way" marka Triumph zachęca kobiety do odnalezienia swojego własnego komfortu, unikalnego zarówno dla nich samych jak i ich ciała. Komfortu, który wzmacnia pewność siebie i pozwala cieszyć się życiem we wszystkich jego aspektach, każdego dnia.
- Każda z nas jest inna, ale w wyjątkowy sposób łączy nas potrzeba komfortu i bycia naprawdę sobą. Każdego dnia, na swoich własnych warunkach. Komfort to nie tylko stan relaksu, to nastawienie do życia i samej siebie. To moja wewnętrzna zgoda na to, jaka jestem. Potwierdzenie, że dobrze mi ze sobą i swoim ciałem – mówi Joanna Koroniewska, ambasadorka kampanii Triumph.
Zobacz: Martyna Wojciechowska ambasadorką Triumph
Zwiastunem kampanii "Comfort My Way" jest video i cover popularnej piosenki Backstreet Boys.
"I want it that way”, nagrany przez cztery ambasadorki z różnych krajów europejskich, w tym Joannę Koroniewską. Oryginalne słowa piosenki zostały zastąpione specjalnie napisanym tekstem, który zachęca do cieszenia się komfortem na swoich własnych zasadach.
Kampania "Comfort My Way" z udziałem Jaanny Koroniewskiej wystartowała 4 kwietnia, obejmuje social media, działania digital oraz PR. Wizerunek Joanny Koroniewskiej będzie także obecny w witrynach salonów Triumph i salonów partnerskich w Polsce.
Agencja WebTalk odpowiadała za stworzenie koncepcji kreatywnej działań digital kampanii, nadzór realizacji spotu, aranżację i produkcję coveru oraz dostosowanie go do idei kampanii. Za realizację odpowiadał dom produkcyjny Graffiti Films. Reżyserką oraz scenopisarką spotu była Mary Gruszecka (Bryk&More). Ze względu na dynamiczne zmiany związane z restrykcjami, szczególnie dla podróżujących, spot emitowany na 30 rynkach wyprodukował okrojony zespół, złożony zaledwie z siedmiu osób.
Dołącz do dyskusji: Joanna Koroniewska w reklamie bielizny Triumph