Triple PR wspiera wejście platformy Tealium na polski rynek
Ceentrals, oficjalny partner Tealium na polskim rynku, powierzył agencji Triple PR obsługę komunikacyjną działań dla platformy. .
W ramach współpracy Triple PR będzie odpowiadać za realizację działań zwiększających rozpoznawalność Tealium na polskim rynku, budowanie świadomości, jakie niesie wdrożenie platformy wśród specjalistów z obszarów retail, e-commerce oraz marketingu.
Agencja będzie odpowiedzialna za działania z zakresu media relations i SoMe oraz content marketing, a także za organizację eventu skierowanego do osób zarządzających w firmach z branży e-commerce oraz dyrektorów marketingu.
Strategiczne doradztwo dla klienta świadczyć będzie Agnieszka Malesza-Woźniak, partnerka zarządzająca agencji, specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacyjnych w oparciu o autorską metodę wykorzystującą metodologię design thinkingu.
O jakość obsługi klienta zadba Magdalena Dymek, senior PR manager, a kontakty z klientem i działania komunikacyjne koordynować będzie Paulina Woźniak, senior PR consultant.
Tealium to amerykańska firma, założona w 2008 roku w San Diego w Kalifornii, oferująca rozwiązania do zarządzania tagami korporacyjnymi, centrum API, platformę danych klientów z uczeniem maszynowym i produkty do zarządzania danymi.
Partnerem Tealium na polskim rynku jest Ceentrals – firma consultingowa z zakresu e-comemrce i digital marketingu.
Dołącz do dyskusji: Triple PR wspiera wejście platformy Tealium na polski rynek