Tomasz Kot znów hipnotyzuje w kampanii Netii (wideo)
Ruszyła kolejna kampania reklamowa Netii z Tomaszem Kotem jako hipnotyzerem. Akcja – przygotowana przez agencję reklamową Brasil i dom mediowy ZenithOptimedia – obejmuje telewizję, radio, prasę i internet.
Netia rozpoczęła drugą odsłonę „hipnotyzującej” promocji, w której pakiet internetu i telefonu przez pół roku kosztuje 2 zł miesięcznie, natomiast sam dostęp do internetu – 1 zł do 3 miesięcy. Ofertę wspiera kampania reklamowa, w której Tomasz Kot występuje jako hipnotyzer. Taka akcja była już prowadzona jesienią ub.r. (więcej na ten temat). Ponowne wykorzystywane tej oferty i reklam Netia uzasadnia ich świetnymi wynikami sprzedażowymi rok temu.
Obecna akcja reklamowa jest prowadzona od 6 września w telewizji (TVP 1, TVP 2, TVP 3, TVN, TVN 7, Polsat, TV 4, TVN 24, TVN Style, TVN Turbo, TVN Meteo, Polsat Sport, Polsat 2, Polsat News/Cafe, Discovery Channel, Sience, World, Animal Planet), radiu (Radio Zet, RMF FM, PR III, Radio Złote Przeboje, Radio Eska), prasie (tytuły ogólnopolskie) oraz internecie (główne portale i serwisy społecznościowe). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Brasil, a za planownie I zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia.
Dołącz do dyskusji: Tomasz Kot znów hipnotyzuje w kampanii Netii (wideo)