Tomasz Bocheński z Polskapresse znów nagrodzony w konkursie World's Best Designed Newspaper
Okładka dodatku kulturalnego “Dziennika Polskiego” (Polskapresse) autorstwa Tomasza Bocheńskiego, zdobyła tytuł Award of Excellence w 35. edycji konkursu World's Best Designed Newspaper. To jedna nagroda dla tytułu z Polski.
Projekt pierwszej strony kulturalnego dodatku „Magnes” wydawanego z “Dziennikiem Polskim” został uhonorowany tytułem Award of Excellence w kategorii „Portfolio/Strony Projektanta”.
Nagrodzona okładka była zapowiedzią premiery filmu „Nędznicy”.
Society for News Design już po raz czwarty uhonorowało pracę Tomasza Bocheńskiego, dyrektora artystycznego Grupy Polskapresse. W 2010 roku zdobył nagrodę w kategorii „Feature design pages”, 2012 roku srebrny medal w kategorii „Linia Okładek”, a w 2013 jury nagrodziło jego portfolio.
W 35. edycji konkursu World's Best Designed Newspaper za najlepiej zaprojektowane gazety na świecie uznano: “Die Zeit”, “Guardian”, “Dagens Nyheter”, “Welt am Sonntag” i “The Grid”.
Organizacja Society for News Design założona w 1979 roku jest zarejestrowaną w USA organizacją non-profit zrzeszającą 1500 członków z całego świata. Oprócz licznych działań, organizuje coroczny konkurs Best of News Design otwarty dla gazet i czasopism z całego świata.
Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem “Dziennika Polskiego” w 2013 roku wyniosła 24 705 egz. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Tomasz Bocheński z Polskapresse znów nagrodzony w konkursie World's Best Designed Newspaper