Tigers pracuje dla Panasonic
Firma Panasonic (dział heating and cooling) wybrała agencję Tigers do obsługi performance marketingowej.
Współpraca trwa od października 2021 r. i obejmuje kompleksowe prowadzenie działań performance na Facebooku, Google oraz Display&Wideo 360. Umowa jest bezterminowa i obejmuje promocję pomp ciepła Panasonic Aquarea.
Kampania obejmuje stworzenie strategii mediowej, wdrożenie oraz optymalizacja kampanii i kreację.
– Kampania Panasonic obejmować będzie niemal wszystkie kanały dotarcia do konsumentów, a jej celem jest wzmocnienie świadmości marki Pansonic, jako lidera na rynku polskim w segmencie pomp ciepła powietrze-woda. Poza komunikacją związaną z technologią, działania wpisują się również w obecny trend zadbania o bardziej ekologiczną przyszłość. Cieszymy się, że jako Tigers mamy możliwość wykazać się w obszarze działań performance i wesprzeć światowego lidera rynku w sprzedaży – podkreśla Oskar Wojciechowski, senior performance specialist&team leader odpowiedzialny za projekt po stronie agencji.
Dołącz do dyskusji: Tigers pracuje dla Panasonic