Think Kong będzie pracować dla Coca-Coli przez kolejny rok
Firma Coca-Cola Poland Services przedłużyła współpracę z agencją social & content marketing Think Kong dotyczącą prowadzenia polskiej edycji serwisu Coca-Cola Journey.
Agencja Think Kong, będąca częścią Grupy On Board Think Kong, była odpowiedzialna za przygotowanie i start polskiej edycji globalnego serwisu Coca-Cola Journey (cocacola.com.pl) oraz koordynację i rozwój serwisu przez ostatni rok. Współpraca została przedłużona do końca tego roku.
Do zadań zespołu Think Kong będzie należeć prowadzenie serwisu, w tym planowanie i przygotowywanie treści, a także ich optymalizacja SEO, przygotowanie materiałów ilustracyjnych oraz treści do kanałów social media promujących wybrane artykuły.
- Coca Cola Journey to element szerszej strategii obecności firmy Coca-Cola w internecie. Serwis daje ogromne możliwości komunikacji naszych projektów, przedsięwzięć. Wykorzystujemy Journey do przekazywania wiadomości i historii związanych z firmą, wspierając tym samym działania z zakresu corporate storytelling - komentuje Anna Solarek, dyrektor Coca-Cola ds. komunikacji i public affairs odpowiedzialna za Polskę i rynki bałtyckie.
Coca-Cola Journey to interaktywny magazyn online dostępny pod adresem cocacola.com.pl. Serwis jest rozwinięciem globalnego projektu Coca-Cola Journey uruchomionego w 2012 roku., a obecnie obejmującego 30 witryn działających w 20 językach w ponad 40 krajach, m.in. w USA, Francji, Niemczech i Wielkiej Brytanii. Celem Journey jest tworzenie i dostarczanie informacji związanych z firmą Coca-Cola. Serwis odkrywa historie zza kulis firmy zarówno w lokalnym jak i globalnym wymiarze. Na stronach serwisu znajdują się materiały informacyjne na temat aktywności firmy i bieżących wydarzeń oraz inicjatyw dotyczących poszczególnych marek, jak również wywiady czy artykuły poruszające tematy związane z historią marek.
Dołącz do dyskusji: Think Kong będzie pracować dla Coca-Coli przez kolejny rok
https://www.youtube.com/watch?v=rz1102M_ZOY&t=3s
Zobacz