SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Think Kong będzie pracować dla Coca-Coli przez kolejny rok

Firma Coca-Cola Poland Services przedłużyła współpracę z agencją social & content marketing Think Kong dotyczącą prowadzenia polskiej edycji serwisu Coca-Cola Journey.

Agencja Think Kong, będąca częścią Grupy On Board Think Kong, była odpowiedzialna za przygotowanie i start polskiej edycji globalnego serwisu Coca-Cola Journey (cocacola.com.pl) oraz koordynację i rozwój serwisu przez ostatni rok. Współpraca została przedłużona do końca tego roku.

Do zadań zespołu Think Kong będzie należeć prowadzenie serwisu, w tym planowanie i przygotowywanie treści, a także ich optymalizacja SEO, przygotowanie materiałów ilustracyjnych oraz treści do kanałów social media promujących wybrane artykuły.

- Coca Cola Journey to element szerszej strategii obecności firmy Coca-Cola w internecie. Serwis daje ogromne możliwości komunikacji naszych projektów, przedsięwzięć. Wykorzystujemy Journey do przekazywania wiadomości i historii związanych z firmą, wspierając tym samym działania z zakresu corporate storytelling - komentuje Anna Solarek, dyrektor Coca-Cola ds. komunikacji i  public affairs odpowiedzialna za Polskę i rynki bałtyckie.

Coca-Cola Journey to interaktywny magazyn online dostępny pod adresem cocacola.com.pl. Serwis jest rozwinięciem globalnego projektu Coca-Cola Journey uruchomionego w 2012 roku., a obecnie obejmującego 30 witryn działających w 20 językach w ponad 40 krajach, m.in. w USA, Francji, Niemczech i Wielkiej Brytanii. Celem Journey jest tworzenie i dostarczanie informacji związanych z firmą Coca-Cola. Serwis odkrywa historie zza kulis firmy zarówno w lokalnym jak i globalnym wymiarze. Na stronach serwisu znajdują się materiały informacyjne na temat aktywności firmy i bieżących wydarzeń oraz inicjatyw dotyczących poszczególnych marek, jak również wywiady czy artykuły poruszające tematy związane z historią marek.

Dołącz do dyskusji: Think Kong będzie pracować dla Coca-Coli przez kolejny rok

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Damian
A to dobre! Ale w końcu dobra współpraca to dobre plony :D

https://www.youtube.com/watch?v=rz1102M_ZOY&t=3s
Zobacz
odpowiedź