SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Teledysk „Bohemian Rhapsody” z miliardem odtworzeń na YouTube. Queen zapowiada kampanię „You Are The Champions”

YouTube poinformował, że kultowy teledysk zespołu Queen do utworu „Bohemian Rhapsody” osiągnął miliard odsłon w serwisie i stał się tym samym pierwszym filmem sprzed 1990 roku, któremu udało się tego dokonać. Z okazji rekordu na oficjalnym kanale Queen udostępniono zremasterowaną wersję przeboju, grupa zapowiada także kampanię „You Are The Champions”, w której internauci będą mogli powalczyć o udział w trzech nowych teledyskach do utworów Queen stworzonych w całości przez społeczność fanów.

Jak informuje YouTube teledysk Queen „Bohemian Rhapsody” z 1975 r. przekroczył pułap miliarda wyświetleń na platformie, stając się tym samym najstarszym klipem w historii, który dołączył do tego „miliardowego klubu”. Poprzednim rekordzistą było wideo do „November Rain” zespołu Guns N'Roses wydane w 1992 r.

W ciągu ostatnich 12 miesięcy wszystkie nagrania Queen zdobyły ponad 3,45 mld wyświetleń na YouTube. Najwięcej odtworzeń grupa zanotowała w Stanach Zjednoczonych (468 mln), Meksyku (455 mln), Brazylii (179 mln), Włoszech (165 mln) i Japonii (150 mln).

Aby uczcić rekord na YouTube trafiła zremasterowana wersja wideo do „Bohemian Rhapsody”. Teledysk jest dostępny na oficjalnym kanale zespołu Queen. Fani mogą teraz oglądać historyczne nagranie w wysokiej jakości obrazu i dźwięku.

Zespół Queen, we współpracy z YouTube Music, Universal Music Group i Hollywood Records ogłosił również uruchomienie „You Are The Champions”, czyli kampanii, która da fanom szansę na stanie się częścią historii zespołu. Wielbiciele grupy będą mogli powalczyć o główne role w trzech nowych teledyskach do najbardziej znanych utworów zespołu, które w całości zostaną stworzone przez użytkowników. Kampania rozpocznie się jeszcze w lipcu br.

W ramach projektu muzycy, wokaliści i instrumentaliści będą mogli wystąpić w „Bohemian Rhapsody”, tancerze – zaprezentować swoją własną interpretację „Don’t stop me now”, ze specjalnym filmem instruktażowym stworzonym przez Polly Bennett (choreografkę i trenerkę ruchu Ramiego Maleka, aktora który wcielił się w rolę Freddy’ego Mercury'ego w filmie „Bohemian Rhapsody”). A artyści wizualni będą mieli szansę zaprojektować dowolne słowo lub frazę z tekstu „A Kind of Magic”.

Aby dowiedzieć się więcej fani mogą odwiedzić stronę YouAreTheChampions.com, na której według zapowiedzi już wkrótce będzie można dodać swoje zgłoszenie. Zgodnie z obietnicą gotowe filmy zostaną opublikowane jeszcze w tym roku na oficjalnym kanale zespołu.

Top 5 filmów Queen na platformie YouTube:
„Bohemian Rhapsody”
- 1 mld+
„Don’t Stop Me Now” - 490 mln
„Another One Bites the Dust” - 340 mln
„We Will Rock You” - 333 mln
„I Want to Break Free” - 312 mln

 

Dołącz do dyskusji: Teledysk „Bohemian Rhapsody” z miliardem odtworzeń na YouTube. Queen zapowiada kampanię „You Are The Champions”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl