SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

T-Mobile: 15,92 mln klientów na koniec I kw. 2013 r., wzrost o 9,7% r/r

Polska Telefonia Cyfrowa (PTC), operator sieci T-Mobile, miała 15,92 mln klientów na koniec I kw. 2013 r. Na koniec tego okresu spółka obsługiwała 1,02 mln klientów mobilnego szerokopasmowego dostępu do internetu.

"PTC konsekwentnie zwiększa liczbę klientów abonamentowych siódmy kwartał z rzędu. Od stycznia do marca br. spółka pozyskała 18 tys. nowych abonentów, a w stosunku do odpowiedniego okresu roku ubiegłego ich liczba wzrosła o 206 tys. Baza wszystkich klientów PTC na koniec marca 2013 roku wyniosła 15.919 tys. w tym 7.014 tys. klientów abonamentowych" - czytamy w komunikacie.

Na koniec I kw. 2012 roku liczba klientów PTC wynosiła 14,51 mln.

Według komunikatu, PTC konsekwentnie rozbudowuje sieć oraz rozszerza ofertę mobilnego dostępu do Internetu o nowe produkty.

"Dzięki temu dynamicznie rośnie liczba klientów korzystających z proponowanych przez T-Mobile rozwiązań. Na koniec pierwszego kwartału spółka obsługiwała 1,019 mln klientów mobilnego szerokopasmowego dostępu do internetu. W pierwszym kwartale, w porównaniu do odpowiedniego okresu ubiegłego roku, PTC zyskała 242 tysiące nowych klientów mobilnego dostępu do internetu, co jest wzrostem bazy klientów tych usług rok do roku aż o 31,1%" - czytamy dalej.

Usługi sieci T-Mobile i Heyah dostępne są na blisko 100% powierzchni Polski. Pierwszym współzałożycielem, a obecnie jedynym właścicielem PTC jest globalny koncern telekomunikacyjny Grupa Deutsche Telekom (DT), do której należą m.in. T-Mobile i T-Systems. DT prowadzi działalność w 50 krajach na świecie i obsługuje ponad 180 mln klientów. Pod koniec maja spółka ma zmienić nazwę na T-Mobile Polska.

Dołącz do dyskusji: T-Mobile: 15,92 mln klientów na koniec I kw. 2013 r., wzrost o 9,7% r/r

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kazure
Operator potrafi utrzymać klientów swoją ofertą na utrzymanie, taka pierwsza oczywiście nie jest najlepsza, ale ci z SUK dają o wiele więcej minut, i to za niższą cenę, to tego tańszy telefon.
odpowiedź
User
wojtas
po ostatnich awariach nadajników złożyłem wypowiedzenie na 2 telefony i idę do konkurencji! Ceny za minutę podobne, telefony w podobnych cenach i przynajmniej nadajniki nie zawodzą! do tego przy przedłuzaniu pierwszy raz daja lepsze warunki niż T-Mobile po 15 latach!
odpowiedź