Szymon Marciniak twarzą kampanii Aluprof „Panuj nad klimatem, panuj nad kosztami”
Producent systemów aluminiowych dla budownictwa Aluprof rozpoczyna kampanię „Panuj nad klimatem, panuj nad kosztami”, której twarzą został międzynarodowy sędzia piłkarski Szymon Marciniak.
W ramach kampanii „Panuj nad klimatem, panuj nad kosztami” Aluprof skupia się na promowaniu swoich flagowych produktów – energooszczędnej ślusarki aluminiowej.
Celem międzynarodowej kampanii jest zwrócenie uwagi inwestorów indywidualnych na kwestię efektywności energetycznej budynków i korzyści, jakie się z nią wiążą – zarówno finansowe, jak i związane z ochroną klimatu.
Zobacz: Szymon Marciniak promuje golarkę do głowy
Sędzia piłkarski Szymon Marciniak w kampanii Aluprof
W ramach działań realizowanych we współpracy z ambasadorem marki, sędzią piłkarskim Szymonem Marciniakiem, zaplanowano m.in. telewizyjne spoty reklamowe, reklamy prasowe oraz szeroko zakrojone działania w internecie i mediach społecznościowych. Istotnym elementem graficznym kampanii jest zielona kartka i towarzyszące jej hasło „Gramy fair z naturą”.
Za koncepcję kampanii odpowiada kolektyw kreatywny Digi Digi, produkcję filmów i sesji koordynuje F4 Studio, natomiast reżyserem spotów jest Bartosz Dombrowski.
Dołącz do dyskusji: Szymon Marciniak twarzą kampanii Aluprof „Panuj nad klimatem, panuj nad kosztami”
☹️☹️☹️