Szwajcarska turystyka najlepsza w polskim Google
Serwis dla polskich turystów w Szwajcarii jest najlepiej obecny w Google spośród 18 witryn tego typu poświęconych różnym krajom– wynika z badania agencji Semahead.
Agencja Semahead przeanalizowała 18 serwisów przygotowanych przez organizacje turystyczne dla Polaków odwiedzających różne państwa – przede wszystkim europejskie – pod względem widoczności w naturalnych wynikach wyszukiwania Google, widoczności w linkach sponsorowanych oraz optymalizacji pod kątem tej wyszukiwarki. Okazało się, że najlepiej prezentuje się witryna mojaszwajcaria.pl.
Ogółem zbadane witryny nie prowadzą intensywnych działań promocyjnych w Google – w linkach sponsorowanych są obecne tylko strony o Szwajcarii, Chorwacji, Norwegii i Danii. Natomiast w naturalnych wynikach wyszukiwania Google najlepiej widoczny jest serwis turystyczny poświęcony Niemcom.
Dołącz do dyskusji: Szwajcarska turystyka najlepsza w polskim Google