SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ibento, Pomarańcza oraz Semahead wstąpiły do SAR

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR ma trzech nowych członków. To firma eventowa Ibento, agencja reklamowa Pomarańcza oraz zajmująca się performance marketingiem agencja Semahead.

Ibento działa na rynku spotkań i wydarzeń, z racji czego dołączyło do struktury Klubu Agencji Eventowych SAR, liczącego 11 członków.

- Zdecydowaliśmy się na dołączenie do Klubu Agencji Eventowych w trudnym i niepewnym okresie dla branży. Ale to właśnie ten czas pokaże, jaką siłę i jak duże znaczenie ma ona dla gospodarki. Wierzymy, że wymiana doświadczeń, tworzenie dobrych praktyk oraz możliwość komunikacji pomiędzy agencjami jest nam wszystkim potrzebna bardziej niż zwykle - komentuje Artur Półgrabia prezes zarządu Ibento.

Michał Michalik, creative director i CEO, Pomarańcza, komentuje dołączenie do SAR: - To dla nas moment symboliczny, wieńczący etap transformacji organizacji do roli dostawcy kompleksowych rozwiązań komunikacyjnych. Członkostwo jest szansą i motywuje do pogłębienia integracji z branżą dzięki możliwości aktywnego udziału w jej życiu.

Z kolei Edyta Frąckowiak, chief operating officer, vice-president of the board, Semahead ocenia:

- Bliska jest nam chęć szerzenia wiedzy i wzmacniania świadomości dziedziny performance marketingu, jako niezbędnego elementu aktywności marek w internecie. W obecnym czasie ten obszar działalności stał się szczególne ważny dla marek, które coraz częściej decydują się na obecność na rynku e-commerce. Dostrzegamy również duże pole do synergii pomiędzy podmiotami specjalizującymi się w komunikacji marketingowej, a agencją performance, którą jest Semahead. Członkostwo w SAR pozwoli nam zrealizować te dwa cele, jak również zrewidować zaciemnione obszary, jakie występują na styku komunikacji, estetyki  i budowania porywającej narracji z surowym, mierzalnym i zorientowanym na efektywność performance.

SAR liczy obecnie 124 członków.

Dołącz do dyskusji: Ibento, Pomarańcza oraz Semahead wstąpiły do SAR

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl