STS reklamuje się jako partner reprezentacji Polski (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa firmy bukmacherskiej Star-Typ Sport podkreślająca, że jest ona partnerem piłkarskiej reprezentacji Polski. Akcję, prowadzoną w telewizji i internecie, przygotowały firmy Lunar Six, Blueway Com i PHD Media Direction.

Nowa reklama Star-Typ Sport nie promuje usług bukmacherskich, ponieważ zabrania tego polskie prawo. Spot informuje jedynie, że firma jest oficjalnym partnerem reprezentacji Polski w piłce nożnej.
Przypomnijmy, że umowa STS z Polskim Związkiem Piłki Nożnej została podpisana na dwa lata (więcej na ten temat).
Wiosną br. STS reklamował się jako sponsor Lecha Poznań z udziałem legendarnego piłkarza tego klubu, Piotra Reissa (obejrzyj to).
Nowa akcja reklamowa obejmuje telewizję (emisja spotu w kanałach z oferty TVP, TVN Media i Polsat Media, m.in. przy transmisjach sportowych wydarzeń we wrześniu i w październiku, na czele z meczami piłkarskiej reprezentacji w eliminacjach Euro 2016) oraz internet.
Kreacją i produkcją spotu zajęła się agencja Lunar Six, kampanię w internecie przygotowała agencja Blueway Com, a za zakup czasu reklamowego w telewizji odpowiada dom mediowy PHD Media Direction.
Dołącz do dyskusji: STS reklamuje się jako partner reprezentacji Polski (wideo)